Komesar lige američkog nogometa (NFL) Roger Goodell proveo je mnogo godina pokušavajući pronaći načine za privlačenje novih navijača iz cijelog svijeta, ali rekao je da najveći nedavni marketinški alat dolazi iz neočekivanog izvora – u pop superzvijezdi Taylor Swift.
Višestruko nagrađivana američka pjevačica počela je izlaziti s igračem Kansas City Chiefsa Travisom Kelceom 2023. godine i redovno je prisutna na njihovim utakmicama, uključujući Super Bowl.
Vojska obožavatelja slavne pjevačice, poznati kao “Swifties”, povećala je broj publike i interes za NFL i redove navijača Chiefsa, poznatih kao “Chiefties”, posebno otkako su pjevačica i Kelce objavili zaruke u augustu.
Kako se NFL nastavlja širiti na inozemstvo i maksimizirati svoj doseg, Goodell je pohvalio alkemiju utjecaja Taylor Swift.
“Očito je privukla veliku pažnju lige i svojoj bazi obožavatelja, koja je malo drugačija baza obožavatelja u NFL-u, ali ih je uvela u igru.
I kao što je Taylor mnogo puta rekla, ‘Došla sam ne razumjevši igru onako dobro kako sam trebala – i volim je’.
Vidjeti je kako se pretvara u obožavateljicu koja stvarno voli igru, mislim da je to sjajna stvar za nas.
“I tako, svi ti mladi obožavatelji koji dolaze, to je plus za NFL”, rekao je Goodell.