Uoči povratka u elitni rang engleskog nogometa, Sunderland AFC je realizirao drugi uzastopni ljetni talas infrastrukturnih poboljšanja na Stadionu svjetlosti (Stadium of Light), uz ulaganje koje premašuje osam cifara, kao dio kontinuirane posvećenosti kluba pružanju vrhunskog iskustva za navijače.
Već prošlog ljeta pokrenut je veliki investicioni ciklus koji je uključivao otvaranje nove klupske prodavnice i biletarnice, obnovu premium prostora, uvođenje „safe standing“ zona, postavljanje elitne travnate podloge te modernizaciju audio i rasvjetnih sistema.
Nova sezona donosi još značajnije promjene, među kojima je i strateško partnerstvo s renomiranom ugostiteljskom kompanijom Delaware North. Dodatni značaj ovom dogovoru daje angažman poznatog kuhara i dobitnika dvije Michelinove zvjezdice, Tommyja Banksa, strastvenog navijača Sunderlanda, koji će biti lice dva nova ekskluzivna ugostiteljska koncepta: Banks on the Wear i 76 Yards.
U potpunosti je rekonstruisan sistem hlađenja i točenja piva na stadionu, a glavna novost na glavnim prolazima (main concourse) bit će uvođenje popularnog brenda Madri. Klub također planira uključiti veći broj lokalnih dobavljača i proizvođača kako bi dodatno unaprijedio gastronomsku ponudu.
Poseban akcenat stavljen je na opremanje i modernizaciju prostora za opštu publiku, gdje su obnovljeni hodnici i tribinske zone (lower bowl) koje sada krasi bogata vizualna identifikacija kluba, uključujući murale legendi i nove TV ekrane.
Novi vizuelni identitet prati i unaprijeđena usluga: svi sektori stadiona dobit će nove kioske, kao i modernu tehnologiju koja ubrzava i poboljšava uslugu, uključujući uvođenje eBar stanica, piše magazin Stadia.