Fudbalski savez Srbije donio je odluku koja je nije baš oduševila navijače te zemlje – nacionalne selekcije ubuduće će nositi opremu američkog brenda “Capelli Sport”.
Ova vijest saopštena je nakon današnje sjednice Izvršnog odbora, ali nije naišla na odobravanje među navijačima.
FSS je odlučio da ne obnovi saradnju sa dosadašnjim partnerom, brendom Puma, a Capelli je izabran ispred konkurenata kao što su Macron, Givova i Kelme. Vrijednost ugovora na godišnjem nivou iznosi 850.000 dolara, dok će dodatnih 800.000 dolara biti obezbijeđeno u vidu opreme za sve selekcije.
Navodno, ključno za odabir bilo je uključivanje bonusa za dobre rezultate, što je učinilo da se FSS odluči za američku kompaniju.
Međutim, mnogi navijači nisu zadovoljni. Na društvenim mrežama reakcije su burne:
“Ubjedljivo najgora opcija, ali pošto ste nam doveli fudbal do dna, ima smisla ova saradnja”, napisao je jedan od korisnika, dok je drugi kratko dodao:
“Ja mislim da sam najgori dres u životu vidio od Capellija.”
Capelli Sport trenutno oblači nekoliko fudbalskih reprezentacija poput Američke Samoe, Barbadosa, Sent Kits i Nevisa, te Trinidada i Tobaga. Od klubova, partneri su im Šibenik, Varaždin i TSC, dok su ostali uglavnom manji timovi iz SAD, Južne Amerike, Evrope i Afrike.