Hajduk je proteklog vikenda objavio poslovnu saradnju s ruskim naftnim gigantom Lukoilom, odnosno sponzorski ugovor s njegovom hrvatskom podružnicom Lukoil Croatia.
Visina ugovora nije objavljena, ali zna se da će se saradnja za početak manifestirati kroz zajedničku karticu lojalnosti.
“Ona će se od 10. avgusta moći preuzeti na benzinskim postajama Lukoila u Splitu i u svim Hajdukovim fan-shopovima, omogućit ćemo navijačima poseban popust, a istovremeno finansijsku korist za sam klub. Tako će navijači svojim angažmanom klubu osigurati dodatnu zaradu”, rekao je Arash Repač, izvršni direktor Lukoil Croatije, koja neće biti jedan od glavnih sponzora, pa time najvjerovatnije ni imati mjesto na Hajdukovu dresu.
Iako pogodna za splitski klub, odluka o saradnji s velikom ruskom firmom potegnula je kontroverze i brojne negativne komentare jer je od početka rata u Ukrajini popularno napadati sve rusko.
No, Lukoil nije u državnom vlasništvu, za razliku od najveće ruske naftne tvrtke Gazprom. Nije pod sankcijama Evropske unije, normalno posluje na evropskom tržištu i već na početku rata se izjasnio protiv vojne intervencije.
Osim zbog saradnje s Rusima, neki navijači na društvenim mrežama ogorčeni su na Hajduk i zbog licemjerja jer klub zagovara “zelenu” politiku, što je pokazao ovosezonskim trećim dresom, zelenom inačicom izrađenom od 100 posto reciklirane plastike, a sad se okrenuo naftnoj kompaniji i time propagira suprotne vrijednosti.