Lewis Hamilton ima potpunu kontrolu nad svojom budućnošću u Ferrariju i nakon sezone 2026., zahvaljujući klauzuli u ugovoru koja talijanskoj ekipi ograničava manevarski prostor. Prema pisanju talijanskih medija, Scuderia nema pravo glasa o produljenju saradnje za 2027., čak i ako bi željeli promijeniti planove.
Prelazak u Ferrari bio je izazovan za sedmerostrukog prvaka Formule 1. Hamilton se pridružio timu iz Maranella u nadi da će imati bolje šanse za osvajanje trofeja, strahujući da mu ostanak u Mercedesu, za koji je vozio više od deset godina, to možda ne bi omogućio.
Dosadašnji dio sezone donio je malo svijetlih trenutaka. Velika nagrada Mađarske bila je posebno razočaravajuća. Hamilton prvi put ove godine nije osvojio bodove, završivši na 12. mjestu nakon loših kvalifikacija. Nakon utrke izjavio je da se osjećao „beskorisnim“.
Trenutno se nalazi na šestom mjestu u poretku vozača, odmah iza timskog kolege Charlesa Leclerca, ali s čak 42 boda zaostatka. Monegašanin je tokom 2025. godine već pet puta stajao na postolju, dok britanski vozač još uvijek čeka svoj prvi podij u crvenom bolidu.
Hamilton, koji će u januaru napuniti 41 godinu, očito je u sutonu svoje izvanredne karijere. Njegov ugovor s Ferrarijem traje do kraja 2026., a dugo se nagađalo da sadrži opciju produljenja za još jednu sezonu, vrijednu 50 miliona funti godišnje.
Prema talijanskom listu La Gazzetta dello Sport, ovu opciju ne može aktivirati Ferrari, već isključivo Hamilton. Britanski vozač ima jednostranu moć da odluči hoće li zadržati svoje mjesto i u 2027. godini. Navodno je Hamilton ispregovarao ovu klauzulu zbog ogromne komercijalne vrijednosti koju njegova prisutnost donosi timu i Ferrariju kao brendu. Vrijednost dionica kompanije porasla je onog dana kada je objavljeno da se legenda Formule 1 pridružuje Scuderiji.
Leclerc također ima dugoročni ugovor, važeći do 2029. godine, što Scuderiji ostavlja vrlo malo manevarskog prostora pri planiranju vozačke postave za naredne sezone, pogotovo uzimajući u obzir Hamiltonovu kontrolu nad svojom budućnošću.
Što se tiče Hamiltonovog budućeg nasljednika, Ferrari već računa na Olivera Bearmana, koji je zadržan kao pridruženi vozač iako je potpisao za klijentski tim Haas.
Ipak, čini se da odluka o smjeni generacija ovisi isključivo o Hamiltonu. Poznavajući sedmerostrukog prvaka kao vrlo samosvjesnog vozača, malo je vjerovatno da će produljiti karijeru u Ferrariju ako procijeni da više nije na vrhuncu svojih sposobnosti.