Oracle Red Bull Racing otvorio je novu timsku sezonu u New Yorku u petak 3. februara tokom live programa koji su pratili fanovi širom svijeta, a predstavljen je potpuno novi bolid, planovi za sezonu i strateško partnerstvo s Fordom.
Ford, koji je treći najuspješniji proizvođač motora u historiji Formule 1, s 10 konstruktorskih i 13 vozačkih titula, od 2026. godine isporučivat će motore Red Bullu koji je osvojio pet konstruktorskih i šest vozačkih titula od svoje prve sezone 2005. godine, prenosi Klix.
Nakon što je 2022. osvojio titulu vozača i konstruktora, Oracle Red Bull Racing tim je odlučio staviti navijače u središte svojih planova u novoj godini i pružiti im jedinstvena iskustva gdje god se nalazili u svijetu.
Samo otvaranje sezone organizovano je kao live event na kojem su navijači mogli gledati šefa tima Christiana Hornera te vozače Maxa Verstappena, Sergija “Checa” Pereza i Daniela Ricciarda, ali i čuti novitete koji se spremaju za 2023. godinu.
Zvijezda događaja je bio novi F1 bolid RB19, a otkriveno je da će i navijači ove godine imati priliku dizajnirati tri livreje bolida za svaku od tri utrke koje će se voziti u SAD-u. Kampanja “Make Your Mark” će omogućiti da umjetnička djela obožavatelja ukrašavaju RB19 kada se bolid pojavi u Miamiju, Austinu i Las Vegasu.
RB19 koristi prednosti RB18 bolida, a napravljene su suptilne aerodinamičke promjene i optimizacije. Verstappen je rekao da dobitne kombinacije ne treba mijenjati.
“Imali smo mnogo uspjeha sa starim bolidom i nismo ga željeli mnogo mijenjati. Osjećam se kao da sam postigao sve što sam želio u svojoj sportskoj karijeri, ali sada ide nešto još teže, pokušaj da ostanem tu gdje jesam, a to je vjerovatno čak i teže nego doći do vrha. I zato sam mislio da je prošla godina bila dobar test da vidim da li možemo to da uradimo, ali i s moje strane stalno pokušavam da se usavršavam jer niko nije savršen”, rekao je Max.
Svjetski poznati umjetnik Mister Doodle dobio je izložbeni bolid RB14 kao platno za početak takmičenja, stvarajući ekskluzivno umjetničko djelo.
“The Doodle Bull”, koji su također potpisali Verstappen i Perez, bit će na aukciji u saradnji aukcijskom kućom Christie’s, a dio prihoda ići će službenom dobrotvornom partneru tima, fondaciji Wings for Life.
Sezona 2023. donosi i novi izgled opreme Oracle Red Bull Racing tima, a fanovi su dobili ekskluzivnu priliku da sudjeluju u Castoreovom fotografisanju s Verstappenom i Perezom. Navijačima je također omogućeno da kratko zavire u novi asortiman timskih kaciga i obuće, koji su razvili američki pioniri New Era & APL.
Dovodeći događaj do vrhunca, najavljeno je da će od 2026. godine tim biti u partnerstvu sa legendarnim američkim automobilističkim brendom Ford. Red Bull Powertrains i Ford će zajedno raditi na razvoju hibridne pogonske jedinice sljedeće generacije koja će od 2026. snabdjevati motore za timove Oracle Red Bull Racing i Scuderia AlphaTauri.
“U Oracle Red Bull Racingu uvijek nastojimo da stvari uradimo prvi i da radimo drugačije. Ovo je prvi put da smo otvorili našu sezonu izvan Ujedinjenog Kraljevstva i prvi put da je bilo koji F1 tim otvorio sezonu u SAD-u. Rast našeg sporta u Americi se ne može zanemariti, ovdje je više od 50 miliona F1 fanova, od kojih nas 72 posto prati, a način na koji su navijači prihvatili naš tim ovdje, lijepo je vidjeti. Oracle Red Bull Racing će biti prisutan u SAD-u više nego ikad u 2023., ne samo na zvaničnim utrkama, već i kroz Red Bull. Želimo dobrodošlicu Fordu koji postaje novi partner Red Bull Powertrainsa od 2026. Ovo će biti pravo strateško tehničko partnerstvo, Ford će pomoći s baterijskom i hibridnom tehnologijom te još mnogo toga kako bi tim bio ispred konkurencije. Već sam jako uzbuđen zbog mogućnosti koje će nam ovo partnerstvo ponuditi”, zaključio je direktor tima Christian Horner.