Bayeriz Leverkusena, aktuelni prvak njemačke Bundeslige, nakon samo dvije godine saradnje sa Castoreom odlučio je da raskine ugovor s britanskim proizvođačem sportske opreme.
Razlog za prekid saradnje je loše organizovan posao britanaca zbog kojeg njemački klub ne ostvaruje finansijsku dobit, navode njemački i engleski mediji.
Ono što predstavlja problem Bayeru je to što se sponzor ne uspijeva nositi s potražnjom za dresovima. Na primjer, gostujući dres kluba rasprodan je već sedmicama, ali navijači još nisu uspjeli doći do njega, ističe Kicker. U klubu su sigurni da bi drugi dobavljač taj problem već odavno riješio i da zarada ne bi bila prekinuta.
Navijači se u međuvremenu snalaze kako znaju, pa na utakmice dolaze i u dresovima reprezentacije s imenima omiljenih igrača na leđima. To nikako nije ono što je klub želio i otud odluka o promjeni tehničkog sponzora.
Mnogi klubovi su se žalili na proizvode Castorea, poput dresovaa koji se nakon desetak minuta natapaju znojem, postaju teški i otežavaju kretnju igračima. Isto tako, tokom prošle sezone Castoreovi dresovi su se vrlo lahko znali poderati, a uz deranje dresova, događalo se da s njih otpadnu i grbovi klubova.
Nadalje, navijači su se požalili i na probleme s narudžbama. Jedan navijač Newcastlea naručio je Joelintonov dres s brojem 7 na leđima, a dobio je dres Kierana Trippiera s tim brojem. Drugi navijač je pak naručio jedan dres Joelintona, a jedan Fabiana Schara, a Castore mu poslao dva Joelintonova dresa.