Korištenjem ove stranice prihvaćate Pravila o privatnosti i Uvjete korištenja.
Prihvati
SPORT CENTARSPORT CENTAR
  • Fudbal
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino fudbal
    • Ostale bh. lige
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Košarka
    • Reprezentacija
    • Prvenstvo BiH
    • ABA liga
    • Euroliga
    • NBA
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Rukomet
    • Reprezentacija
    • Prvenstvo BiH
    • Kup BiH
    • Ino rukomet
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Ostali sportovi
    • Tenis
    • Odbojka
    • Borilački sportovi
    • Atletika
    • Zimski sportovi
    • Vodeni sportovi
    • Auto-moto
    • Ostalo
  • SC Specijal
    • SC Kolumne
    • SC Komentar
    • SC Intervju
  • Ad imageAd image
    Ad imageAd image
Čitanje: Peugeot 5008 na testu: Prostran i štedljiv SUV za cijelu porodicu
Podijeli
Aa
SPORT CENTARSPORT CENTAR
Aa
Traži
  • Fudbal
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino fudbal
    • Ostale bh. lige
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Košarka
    • Reprezentacija
    • Prvenstvo BiH
    • ABA liga
    • Euroliga
    • NBA
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Rukomet
    • Reprezentacija
    • Prvenstvo BiH
    • Kup BiH
    • Ino rukomet
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Ostali sportovi
    • Tenis
    • Odbojka
    • Borilački sportovi
    • Atletika
    • Zimski sportovi
    • Vodeni sportovi
    • Auto-moto
    • Ostalo
  • SC Specijal
    • SC Kolumne
    • SC Komentar
    • SC Intervju
  • Ad imageAd image
    Ad imageAd image
Imate postojeći račun? Prijavi se
Zaprati nas
  • Impressum
  • Marketing
  • O nama
© 2023 SC SPORT. Sva prava pridržana.
SPORT CENTAR > Ostali sportovi > Auto-moto > Peugeot 5008 na testu: Prostran i štedljiv SUV za cijelu porodicu
Auto-moto

Peugeot 5008 na testu: Prostran i štedljiv SUV za cijelu porodicu

Zadnje ažuriranje: 03/03/2025 u 12:22
Objavio Sport Centar Dodaj komentar
Podijeli
9 min čitanja
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
FOTO: Amir Burazerović
List of Images 1/26
IMG_0808 (1)
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0810 (1)
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0863
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0867
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0878
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0885
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0888
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0889
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0892
FOTO: Amir Burazerović
f3a13618-196b-4bee-a461-94ec81db7131
FOTO: Amir Burazerović
f83d12e7-1d27-4dc6-8ed2-cee0f5b1d76b
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0815
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0832
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0838
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0839
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0844
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0849
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0850
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0854
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0869
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0873
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0876
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0900
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0917
FOTO: Amir Burazerović
WhatsApp Image 2025-03-01 at 14.33.37 (1)
FOTO: Amir Burazerović
IMG_0895
FOTO: Amir Burazerović
Podijeli

Ovo je treća generacija Peugeota 5008, najveći SUV francuske kompanije sa tri reda sjedišta gdje se može smjestiti sedam putnika. Dostupan je s blagim hibridnim, plug-in hibridnim i potpuno električnim pogonskim sistemom.

Jako je sličan svom prethodniku, koji je također bio veoma atraktivan. Najlakše ga je prepoznati po svojim upečatljivim dnevnim svjetlima sa tri kandže, za razliku od prošlog modela koji je imao samo jednu kandžu. Veliki dio svog novog izgleda dijeli sa manjim modelom 3008.

Piše: Amir Burazerović

Dizajn i prostorna prilagodljivost novog Peugeot 5008

Kao što sam već spomenuo novi Peugeot 5008 dijeli svoj stil sa manjim modelom 3008. Na prednjem dijelu dominira ogromna maska u boji karoserije koja se proteže cijelom širinom vozila, a sa obje strane nalaze LED dnevna svjetla koja su dizajnirana na način da izgledaju kao da je lav kandžama zasjekao prednji dio automobila. Stražnji dio dobio je znatno kvadratniju liniju krova u odnosu na izraženo nakošeni 3008. Izgledom je pomalo „kutijast“, ali to je nužno kako bi se osigurao dovoljan prostor za glave putnika u trećem redu sjedišta, osim toga i veći prtljažnik kada su sjedišta sklopljena.

Ovakva promjena se definitivno isplatila, jer sada u srednjem redu sjedišta ima puno više prostora za glavu i noge u odnosu na 3008. Sjedišta se mogu dijeliti i preklapati u omjeru 40:20:40, što upravo 5008 čini znatno prilagodljivom za kombinovanje putnika i prtljaga. Treći red sjedišta nudi dovoljno prostora za djecu, gdje mogu uživati u udobnoj vožnji. Odrasli uz malo gimnastike mogu se smjestiti, ali prostora za noge i glavu neće imati dovoljno.

Kada su sva sjedišta podignuta veličina prtljažnika je 348 litara, prostora ima samo za nekoliko ruksaka, ali kada se koristi konfiguracija s pet sjedišta kapacitet raste na impresivnih 916 litara.

Tehnološka opremljenost i kvaliteta unutrašnjosti Peugeot 5008

Putnici na prednjim sjedištima odlično su zbrinuti, s modernom komandom tablom prepunom visokotehnoloških funkcija. Ogroman ekran proteže se cijelom gornjom površinom kokpita i objedinjuje prikaz podataka za vozača i infotainment sistem, uz dodatni prilagodljivi panel „i-Toggles“ koji omogućava kreiranje prečica za gotovo bilo koju funkciju vozila. Vrh komandne table najviše dominira, zaslon od 21 inča, a zapravo to su dva odvojena ekrana pod jednim komadom stakla. Ekran sa lijeve strane prikazuje sve informacije za vozača, poput brzine i upozorenja, dok je desni ekran zaslon za infotainment sistem na dodir. Infotainment izgleda super ali nije najlakši za korištenje trebat će vam malo vremena da se naviknete. Softver nije najbrži, a neki od menija mogu biti zbunjujći zbog previše slojeva. Ispod zaslona infotainmenta nalazi se manji zaslon u obliku kutije za slova koji sadrži Peugeotove “i-Toggles” prilagodljive prečace koji se mogu postaviti za kontrolu gotovo svega. Ako ih pravilno postavite, život u 5008 može postati mnogo lakši, s prečacima za stvari poput vaših preferiranih postavki klime, specifičnih destinacija na navigaciji ili brzog isključivanja iritantnih zvučnih upozorenja vozačkih asistencija.

Sve unutar vozila ostavlja dojam visoke kvalitete. Novi Peugeot 5008 je ozbiljan konkurent premium brendovima, čak bi se usudili reći da bi i BMW bio impresioniran kvalitetom izrade.

Performanse, potrošnja i udobnost vožnje Peugeot 5008

Ispod poklopca haube nalazi se ulazni hibrid sa skromnom baterijom od 0.89 kWh, kojeg zapravo najvećim dijelom pokreće novi trocilindrični turbobenzinski motor. U suradnji sa električnim motorom integriranim u automatski mjenjač s duplim kvačilom, ovaj hibrid ostvaruje snagu od 136 konjskih snaga. Ako preferirate nešto „jače“ tu je plug-in hibrid izvedba od 196 konjskih snaga koja može preći 78 kilometara u potpuno električnom režimu. Bez obzira na tip motora, 5008 pruža udobnu vožnju, no treba imati na umu da ovaj model nema nikakve veze sa „sportskom“ vožnjom. Unatoč udobnim sjedištima i sportskom upravljaču, 5008 nije namijenjen za uživanje u brzim zavojima, umjesto toga nudi lagodnu i opuštajuću vožnju.

Što se tiče potrošnje u gradu, kreće se između 7 i 7,5 litara na 100 kilometara. Na autocesti se ponaša kao pravi kruzer, što je zapravo njegovo prirodno okruženje. Potrošnja pri brzini od 120 km/h bila je 6 litara, dok na magistralnim cestama može pasti na 5 litara, jer elektromotor pruža dodatnu pomoć, naročito na ravnim dionicama gdje može kilometarskim udaljenostima voziti isključivo na struju.

Prelazak sa zupčastog remena potopljenog u ulje na pogonski lanac vjerojatno predstavlja jedno od najvećih poboljšanja u razvodnom sistemu motora, čime su trajnost i održavanje značajno unaprijeđeni. Što se tiče potrošnje, nema potrebe za brigom, jer ni dizelski motor ne bi donio mnogo bolje rezultate.

Bez obzira što serijski dolazi s 19 inčnim kotačima, a moguća je i opcija i od 20 inča, 5008 nesmetano prelazi kilometre bez umaranja vozača i putnika, što mu je i primarna funkcija. Razlike se primjećuju u sjedištima, koja su dodatno pojačala dojam. Međutim, u luksuznijem GT paketu dolaze sjedišta sa kombinacijom kože i tkanine, a osim što izgledaju atraktivno, pružaju dobar komfor za leđa vozača.

Praktičnost, udobnost i stabilnost Peugeota 5008 u vožnji

U gradu je veoma praktičan bez obzira na svoju veličinu. Vožnja kroz uske ulice i mimoilaženje sa drugim vozilima prošla je bez problema što nas je pozitivno iznenadilo. Svi modeli dolaze sa automatskim mjenjačem. Treba reći da prijenos ponekad može biti spor pri bržim promjenama brzina, posebno u situacijama kada ste u žurbi i trebate snažnije ubrzanje, poput situacije kada želite brzo krenuti na raskrsnici. Za razliku od drugih hibridnih vozila, Peugeot se više oslanja na benzinski motor, a elektromotor se aktivira pri niskim brzinama ili prilikom usporavanja. 5008 ima dosta pozitivnih osobina što se tiče vožnje po gradu. Upravljač je lagan i lako se okreće, što je posebno korisno pri parkiranju. Vidljivost prema naprijed je izvrsna, dok stražnji dio nije toliko pregledan, ali srećom tu je stražnja kamera i kamera iz ptičje perspektive koja olakšava dosta stvari. Svaki model dolazi sa senzorima za parkiranje straga i kamerom za vožnju unazad, a u GT paketu opreme dolaze prednji i zadnji senzori.

Postizanje brzine u hibridnom 5008 s automatskim punjenjem može biti pomalo bučno, jer motor mora naporno raditi, pogotovo kada je vozilo potpuno opterećeno. No, čim se dođe do željene brzine, vožnja postaje vrlo ugodna, na autocesti posebno, uz odlično prigušene zvukove vjetra, ceste i motora. S obzirom na količinu presvlaka u unutrašnjosti, nije ni čudo da zvukovi nisu previše prisutni. Peugeotovi asistenti za vožnju funkcionišu dobro, iako adaptivni tempomat dolazi serijski samo u višim paketima opreme.

U obiteljskom automobilu kao što je 5008, najvažnije je da se dobro drži u zavojima, s puno prijanjanja, i da se ne naginje previše tako da putnici ne dobiju mučninu. Zapravo, vrlo je stabilan i kada naiđe na loše površine usred zavoja, što je vrlo umirujuće.

Peugeot 5008 blagi hibrid: Cjenovno pristupačan izbor za bh. kupce

Na bosanskohercegovačkom tržištu najviše pažnje će privući ovaj blagi hibrid. Čak i uz državni poticaj za plug-in hibrid i električne modele, malo je vjerovatno da će privući pažnju bh. kupaca kao ovaj blagi hibrid čija je početna cijena od 68.806 KM do registracije (Osnovni Allure paket opreme). Oni koji žele da nadograde svog ljubimca, tu je GT paket opreme koji smo imali na testu.

Osnovni podaci o testnom automobilu: Peugeot 5008 GT 1.2 136 Hybrid e-DCT

Cijena osnovnog modela: 68.806 KM

Cijena testnog modela bez opcija: 73.808 KM

Cijena testnog modela s opcijama: 78.179 KM

Cijena testnog modela s opcijama s Peugeot finansiranjem: 76.679 KM

Garancija je pet godina ili 100.000 pređenih kilometara.

Možda vas zanima

Nova era Formule 1: Objavljen kalendar za 2026. godinu

Citroën razmatra povratak legendarnog 2CV: Ikona prošlosti na putu ka električnoj budućnosti?

Marc Marquez ponovo dominirao i ostvario četvrtu pobjedu u sezoni

Marc Márquez osvojio pol poziciju i postavio rekord staze na Aragonu

Hamilton: Nemam pojma zašto je bilo toliko loše, vjerovatno sam ja kriv

TAGOVI: peugeot, peugeot 5008
Podijeli ovaj članak
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp Kopiraj link
Prethodni članak Nedim Muzaferović oborio dva lična rekorda na Svjetskom juniorskom prvenstvu u brzom klizanju
Sljedeći članak NS/FS BiH objavio analizu sudijskih odluka: Razočaravajuće suđenje u Mostaru
Ostavi komentar Ostavi komentar

Komentariši Poništi odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *




Pratite nas

113K Pratilaca

Zaprati nas

1146 Pratilaca

Zaprati nas

5129 Pratilaca

Zaprati nas

940 Pretplatnika

Pretplatite se

830 Pratilaca

Zaprati nas

1137 Pretplatnika

Pretplatite se

Musa briljirao u polufinalu: Real Madrid pregazio Unicaju

Prije 9 sati 1 min čitanja

Carlos Alcaraz ostao bez ogromnog dijela nagrade s Roland Garrosa

Prije 9 sati 1 min čitanja

Juventus pojačanje pronašao u Marseilleu

Prije 10 sati 1 min čitanja

Turski mediji otkrili razlog: Zbog čega je Fenerbahce otpisao Edina Džeku?

Prije 10 sati 1 min čitanja

Zoran Zekić ostaje trener Sarajeva i u novoj sezoni

Prije 10 sati 1 min čitanja

DeMarcus Cousins zbog incidenta suspendovan do kraja sezone

Prije 11 sati 1 min čitanja

Feđa Dudić otkrio: Odbio milionske ponude s Bliskog istoka

Prije 11 sati 1 min čitanja

Vrijedi preko 30 miliona eura, a mogao bi besplatno napustiti klub

Prije 11 sati 2 min čitanja

Slične objave

Ostali sportoviTenis

Fatić savladao favorizovanog Lajovića i plasirao se u četvrtfinale challengera u Perugiji

Prije 12 sati Dodaj komentar 1 min čitanja
Ostali sportoviTenis

Novak Đoković iskreno: “Za mene su Federer i Nadal nezamjenjivi i dobar dio mene je otišao sa njima”

Prije 12 sati Dodaj komentar 11 min čitanja
FudbalIno fudbal

Zlatni jubilej pod Goricom, 100 godina FK Budućnost

Prije 12 sati Dodaj komentar 5 min čitanja
FudbalPremijer liga BiH

Zrinjski novog igrača pronašao u Igmanu

Prije 13 sati Dodaj komentar 1 min čitanja
FudbalOstale bh. lige

NK Čelik pripremio bogat program obilježavanja 80. rođendana te najavio povratak u Premijer ligu BiH

Prije 13 sati Dodaj komentar 4 min čitanja
ABA ligaKošarka

Kamenjaš nakon Partizana: Na momente je izgledalo kao da nismo ni došli na utakmicu, imamo još jednu priliku

Prije 13 sati Dodaj komentar 1 min čitanja
SPORT CENTAR

Zaprati nas:

© 2009-2025 SC SPORT. Sva prava pridržana.

  • Impressum
  • Marketing
  • O nama

Removed from reading list

Undo
Dobrodošli nazad!

Prijavite se na svoj račun

Lost your password?