Euroligaške utakmice Panatinaikosa u čuvenoj “OACA” Areni u Atini od naredne sezone bit će igrane na dosad “najnaprednijoj” podlozi.
Prvak Evrope je dogovorio postavljanje staklenog terena koji će Grke koštati 3.2 miliona eura.
Ovakva vrsta podloge nije novina u svijetu košarke, ali jeste u Euroligi, pa će Panathinaikos u tom pogledu biti jedinstven naredne sezone u elitnom rangu evropske košarke.
Njemačka kompanija specijalizovana za ovaj posao bit će izvođač radova.
Najvažnija odlika ovakve vrste terena je mogućnost prikazivanja reklama. Teren zapravo postaje veliki ekran na kojem u svakom trenutku mogu da se “vrte” poruke sponzora. Za igrače je isto tako važna njegova glatka površina i minimizirana mogućnost da se povrede.
Panathinaikos, očito, želi da ide u korak s vremenom i zahuktalom komercijalizacijom igre i takmičenja, te se nadaju da će postavljanje terena biti okončano do početka nove sezone Eurolige.