Korištenjem ove stranice prihvaćate Pravila o privatnosti i Uvjete korištenja.
Prihvati
SPORT CENTARSPORT CENTAR
  • Fudbal
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino fudbal
    • Ostale bh. lige
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Košarka
    • Reprezentacija
    • Prvenstvo BiH
    • ABA liga
    • Euroliga
    • NBA
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Rukomet
    • Reprezentacija
    • Prvenstvo BiH
    • Kup BiH
    • Ino rukomet
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Ostali sportovi
    • Tenis
    • Odbojka
    • Borilački sportovi
    • Atletika
    • Zimski sportovi
    • Vodeni sportovi
    • Auto-moto
    • Ostalo
  • SC Specijal
    • SC Kolumne
    • SC Komentar
    • SC Intervju
  • Ad imageAd image
Čitanje: Objavljen program i govornici Brend Foruma 2024: Brendovi su dio strategije i načina poslovanja
Podijeli
Aa
SPORT CENTARSPORT CENTAR
Aa
Traži
  • Fudbal
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino fudbal
    • Ostale bh. lige
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Košarka
    • Reprezentacija
    • Prvenstvo BiH
    • ABA liga
    • Euroliga
    • NBA
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Rukomet
    • Reprezentacija
    • Prvenstvo BiH
    • Kup BiH
    • Ino rukomet
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Ostali sportovi
    • Tenis
    • Odbojka
    • Borilački sportovi
    • Atletika
    • Zimski sportovi
    • Vodeni sportovi
    • Auto-moto
    • Ostalo
  • SC Specijal
    • SC Kolumne
    • SC Komentar
    • SC Intervju
  • Ad imageAd image
Imate postojeći račun? Prijavi se
Zaprati nas
  • Impressum
  • Marketing
  • O nama
© 2023 SC SPORT. Sva prava pridržana.
SPORT CENTAR > Sponzorisani članak > Objavljen program i govornici Brend Foruma 2024: Brendovi su dio strategije i načina poslovanja
Sponzorisani članak

Objavljen program i govornici Brend Foruma 2024: Brendovi su dio strategije i načina poslovanja

Zadnje ažuriranje: 28/05/2024 u 10:02
Objavio Sport Centar
Podijeli
9 min čitanja
Podijeli

Pod motom SVE JE BREND. ILI TO ŽELI BITI! u Zagrebu će se 21. lipnja održati BREND FORUM 2024., jedinstvena konferencija koja će na jednom mjestu okupiti vlasnike tvrtki, predsjednike i članove uprava, direktore kompanija te brojne inozemne i domaće stručnjake, koji će iz pozicije onih kojih odlučuju govoriti o brendovima i brendiranju, podijeliti svoja razmišljanja o ulozi, razvoju brenda/brendova i njihovim poslovnim strategijama.

Kako izmjeriti vrijednost brenda i koliko vrijedi njegov nematerijalni dio (good will) Što je simbolička, a što stvarna vrijednost? Graditi brend ili raditi brend? Kako se boriti s globalnim brendovima? Kako brendirati državu, grad, mjesto, koja je uloga sporta ili kulture? Kako nastaju, nestaju i koliko traju novi brendovi? Jesmo li u zadnjih 20 godina napravili nove brendove ili pozicioniramo stare? Jesu li franchising i licensing dobri za novi razvojni život i skok brenda? Kako start-up revolucija otvara prostore bržoj prepoznatljivosti? Koji su se novi brendovi i sustavi snažno pozicionirali u posljednje vrijeme? Kakva su iskustva iz inozemstva?Sve su to pitanja na koja će odgovore ponuditi BREND FORUM 2024, powered by Provectus Capital Partners, koji će se održati u prostorima Hotela Academia u Zagrebu.

Šest glavnih govornika i uvodničara, šest brend priča, 28 sugovornika kroz četiri panela, sadržaj je cjelodnevnog Foruma koji će uz hrvatske okupiti i stručnjake iz SAD-a, Kanade, Belgije, Nizozemske, Saudijske Arabije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije.

Na Forum dolazi kao key note speaker i Kimberly Kociencki, predsjednica Uprave Society of Product Licensors Committed to Excellence (SPLiCE), jedne od najvećih asocijacija na svijetu za licenciranje proizvoda, svojevrsnog think-tanka s najboljim praksama za davatelje licenci robnih marki. Okupljenih više od 500 svjetskih brendova u 50 industrijskih sektora ostvaruje godišnje više od polovine svih svjetskih prihoda u retailu od licencinga (u članstvu su P&G, Ferrero, Michelin, Coca-Cola, Danone, Philips, Kodak, Mondelez, McDonalds, Under Armour, Unilever, Amazon, Zippo, Monster.. itd).

Predstavnici i članovi SPLICE-a, na čelu s Kocienski, održat će u četvrtak 20.6. poseban Master Workshop, radionicu kako bi sve zainteresirane upoznali s pravilima, procedurama, mogućnostima i detaljima kako licencirati, primiti i nositi licencu te koristiti sinergiju brendova. Radionica, Licencing&Franshizing – sličnosti i razlike te mogućnosti razvoja brenda, uključuje i još jednog glavnog govornika Foruma, Alisdaira Graya, izvršnog direktora Europske franšizne federacije (EFF), kao i predsjednicu Hrvatske udruge za franšizno poslovanje Ljiljanu Kukec.

Na Forumu će biti predstavljena i nova brend strategija Kraljevine Nizozemske, From Holland to Nederlands, s kojom će sudionike upoznati Ivar Scheers, zamjenik Veleposlanice Kraljevine Nizozemske u Hrvatskoj.

Igor Čičak, predsjednik Uprave Provectus Capital Partnersa, investicijske tvrtke usmjerene ulaganju na području jugoistočne Europe, predstavit će konkretne primjere okrupnjavanja kroz četiri grupe, odnosno strategiju, razloge te odluke na temelju kojih unutar grupa ostaju djelovati tvrtke i brendovi koji su se već dobro etablirali na tržištu. Bit će riječi i o daljnjim koracima u ulaganjima.

Posebno zanimljivo će biti čuti i Minju Šmitran, Chief Operating Officera The Bridge kompanije iz Saudijske Arabije, s primarnim interesom kupnje premium proizvode za uvoz i distribuciju u Kraljevinu Saudijsku Arabiju, kao i kako Bosna i Hercegovina želi mijenjati svoju percepciju i što čini za brendiranje zemlje, o čemu će govoriti Dino Selimović, savjetnik ministra vanjskih poslova BiH.

Iznimna pozornost Foruma usmjerena je novim spoznajama, znanjima i edukaciji. Tu ćemo moći doznati i sve o ulozi NeuroBrandinga, posebno kako strateški povezati brend s potrošačima, s čime će sudionike upoznati dr. sc. Hedda Martina Šola, ravnateljica Instituta za neuromarketing i intelektualno vlasništvo. Odgovore na pitanje kakav će biti Kupac budućnosti i koliko će gledati na brendove, dat će Kristijan Gregorić, partner u Valiconu i izvršni direktor Adria regije, a predstavnici Ispos Adrije iznijet će i svoja zapažanja i istraživanja o brendovima u nama i oko nas.

I dok će sve prisutne dr.sc. Božo Skoko, profesor Fakulteta političkih znanosti, stručnjak za brend komunikaciju uvesti u novi svijet strateškog pozicioniranja država kroz meku moć, dr.sc. Tihomir Vranešević, profesor s Ekonomskog fakulteta, stručnjak za robne marke, pojasnit će zašto brend znači i nepisani ugovor s potrošačem. Glasno će postaviti i pitanje zašto, ako su već robne marke, brend i brendiranje strateška disciplina, u upravama nema osoba koje pokrivaju to veliko područje.

Brendovi se grade, nastaju, imaju svoje uspone i padove, pa i nestaju. Brendovi postaju i sinonim i kvalitete i rada. Svi teže postati, biti brend. I trajati. No, u svemu tome postoji poveznica – odluka. Te odluke nisu deklaratorne, one su sadržajne, poslovno usmjerene i postavljene kao strategija i način poslovanja. U njima nema dviju najčešćih 2N pogreški – nestrpljivosti i nestalnosti, kada se prečesto mijenjaju prioriteti pa i načini komunikacije, a da pritom tržište nije pokazalo potrebu za tim. Brendove i načine njihova života i opstojnosti pogledat ćemo kroz sve prizme i kutove, napose kad gledamo povijesno razdoblje koje je prošlo od branda kao žiga na stoci do današnjeg sveprisutnog i svemogućeg – brenda, ističe direktor Brend Foruma 2024. Darko Buković, ujedno osnivač i glavni urednik prvog poslovnog radija PoslovniFM, koji Forumom radno obilježava i pet godina uspješnog rada. Upravo prvog dana ljeta 2019. PoslovniFM je krenuo na svoj medijski put.

Na Forumu će se moći doznati i o brendovima koji su oko nas. Na jednom mjestu. I neke stvari koje zasigurno nismo znali. Svoje sudjelovanje na Brend Forumu potvrdili su, pa će i sudjelovati na ukupno četiri panela i Gordan Kolak, predsjednik Uprave KONČAR-a, Vladislav Veselica, član Uprave Janafa, Zlatko Mateša, predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora, Jasmin Bajić, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa, Sanel Volarić, predsjednik Uprave Groupama osiguranja, Krešimir Dobrilović, vlasnik i predsjednik Uprave Carwiz rent a cara, Sergio Serdarušić, predsjednik Uprave Euroville, agencije za nekretnine, Mina Tadić, direktorica u Delta Holdingu (Srbija), Peter Frankl, direktor i glavni urednik slovenskog poslovnog medijskog sustava Finance, Tomislav Anadolac, suvlasnik brend Old Pilots Gin, Krešimir Macan, komunikacijski stručnjak, vlasnik agencije Manjgura, Boris Vukić, pokretač Kluba 2040. obiteljskih tvrtki, Diana Kobas Dešković, predsjednica Uprava Inc.q i pokretačica Mamforce, Sandi Chiavalon, proizvođač svjetski nagrađivanog Chiavalon Organic Extra Virgin Olive Oil… Pridružit će nam se na panelu i predstavnici dviju najvećih poslovnih grupacija na ovim prostorima Fortenova Grupe te AS Holdinga iz BiH.

Inspirativni razgovori svim sudionicima osigurat će nove spoznaje, znanja, poglede, vrijednosti i trendove, nove poslovne i investicijske mogućnosti te snažno i učinkovito poslovno umrežavanje (networking).

Organizatori zadržavaju pravo na još neka iznenađenja u programu i na Forumu! Na Forumu će biti dodijeljene i prve Brand Leader Award nagrade, na temelju brojnih podloga i ocjene stručnog žirija, na čijem je čelu dr.sc. Tihomir Vranešević.

Dan ćemo završiti poslovnim After (5) partyjem, na kojem će nas zabavljati legenda zagrebačke klupske scene DJ Ozren Kanceljak. Kotizacije za sudjelovanje na Brend Forumu, što uključuje i pravo sudjelovanja na Master Worskhopu, prodaju se isključivo kroz sustav Entrio, a osiguravaju i popuste niza brend partnera.

Svi detalji bit će objavljivani i na posebnoj stranici projekta www.brendforum.hr, kao i na svim kanalima i u programu prvog poslovnog radija PoslovniFM i kroz sustav objava Gospodarsko-informativne agencije GIA. Za sve ostale informacije Darko Buković, direktor i autor koncepta.

Možda vas zanima

Podrška roditeljima djece s autizmom: Grad Sarajevo i Pomozi.ba pokreću akciju za inkluziju najmlađih

KulinWorld dobitnik prestižne nagrade German Design Award za KOCKU

Nove opcije oglašavanja – SCsport.ba objavio cjenovnik za 2025. godinu!

BH Telecom podnio zahtjev za akviziciju Telemacha Konkurencijskom vijeću BiH

Šampionski blend umjetnosti i kafe: Christian Ullrich i Maromas Premium, zvanična kafa McLaren F1 tima, stižu u Sarajevo

TAGOVI: brend forum
Podijeli ovaj članak
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp Kopiraj link
Prethodni članak Ražnatović: Dražen je junak mog djetinjstva, ali Jokić je trostruki MVP
Sljedeći članak Gradonačelnik Brčkog najavio državno prvenstvo Specijalne olimpijade u inkluzivnom nogometu




Pratite nas

113K Pratilaca

Zaprati nas

1146 Pratilaca

Zaprati nas

5129 Pratilaca

Zaprati nas

940 Pretplatnika

Pretplatite se

830 Pratilaca

Zaprati nas

1137 Pretplatnika

Pretplatite se

Posušje slavilo u Gabeli i pobjeglo iz zone ispadanja

Prije 13 minuta 2 min čitanja

Demirović postigao gol u ubjedljivoj pobjedi Stuttgarta

Prije 23 minute 1 min čitanja

Raphinha ističe lojalnost Barceloni: Sljedeće je obnova ugovora

Prije 44 minute 1 min čitanja

Duel bh. reprezentativaca u Španiji: Musa nadigrao Atića, Real slavio protiv Breogana

Prije 1 sat 1 min čitanja

Posušje iskoristilo šanse i zasluženo vodi protiv GOŠK-a

Prije 1 sat 1 min čitanja

Oglasio se Zoran Zekić nakon optužbi Hordi zla

Prije 1 sat 2 min čitanja

WWin Prva liga FBiH: Stupčanica razbila Gradinu i učvrstila prvo mjesto na tabeli

Prije 2 sata 1 min čitanja

Ćorić: Zaslužena pobjeda i velika tri boda

Prije 2 sata 2 min čitanja

Slične objave

FudbalIno fudbal

Liverpool i Arsenal odigrali sjajan meč bez pobjednika

Prije 2 sata Dodaj komentar 2 min čitanja
ReprezentacijaRukomet

Rukometaši BiH porazom od Grčke završili kvalifikacije za Evropsko prvenstvo

Prije 2 sata Dodaj komentar 2 min čitanja
FudbalPremijer liga BiH

Željezničar slavio na Grbavici protiv Sloge i prišao Sarajevu na bod zaostatka

Prije 2 sata Dodaj komentar 2 min čitanja
FudbalPremijer liga BiH

Obad i Maksimović odredili startne postave za utakmicu u Gabeli

Prije 3 sata Dodaj komentar 1 min čitanja
FudbalIno fudbal

Hajduk remizirao s Goricom, šampionski san visi o tankoj niti

Prije 3 sata Dodaj komentar 1 min čitanja
FudbalIno fudbal

Napoli u pregovorima s Jonathanom Davidom oko besplatnog transfera

Prije 3 sata Dodaj komentar 1 min čitanja
SPORT CENTAR

Zaprati nas:

© 2009-2025 SC SPORT. Sva prava pridržana.

  • Impressum
  • Marketing
  • O nama

Removed from reading list

Undo
Dobrodošli nazad!

Prijavite se na svoj račun

Lost your password?