Igranje u Paris Saint Germainu je mnogo više od fudbala, a upravo to potvrđuje najnovija reklama koja prikazuje svakodnevni život Di Marije i Messija i trojice njihovih poznatih saigrača. Radi se o Presnelu Kimpembeu, Marquinhosu i Idrissi Gueyeu, koji žive u istoj zgradi kao i dvojica najboljih argentinskih fudbalera.
Uvid u njihovu zabavnu svakodnevicu ljubiteljima fudbala i navijačima PSG-a pružila je kompanija Hisense, čije proizvode fudbalske zvijezde koriste u reklami. U videu su prikazani različiti kućni aparati, a superiorna tehnologija proizvoda pokazana je kroz prizmu svakodnevnog života fudbalera.
Hisense, vodeći globalni brend TV uređaja i potrošačke elektronike i fudbalski klub Paris Saint Germain stupili su u drugu godinu partnerstva i udružili snage lansirajući svoju drugu reklamu. Tema je Savršeni partneri, što ukazuje na sjajno partnerstvo Hisensea i Paris Saint-Germaina tokom ovih godina; to takođe znači da ovaj brend teži da postane savršeni partner u životu fudbalskih navijača i potrošača zahvaljujući svojim vrhunskim proizvodima i tehnologiji.
Video možete da pogledate na ovom LINKU.
Brend je prošle godine napravio impresivnu reklamu sa fudbalskim zvijezdama kao što su Neymar, Keylor Navas, Angel Di Marija, Ander Herrera i Presnel Kimpembe, prikazujući izuzetan kvalitet svojih proizvoda. Prva reklama je privukla veliku pažnju i dobila pregršt pohvala i na internetu i van njega.
Tokom godina Hisense je nastavio da unapređuje svoju displej tehnologiju kroz tehnološke inovacije kako bi korisnicima pružio savršen TV kvalitet. U ovoj reklami, jedan od igrača koji se pojavljuju koristio je Hisense TV i isprobao tehnologiju Sports Mode, izvanrednu funkciju za gledanje utakmica brzog tempa, što mu je omogućilo da bude u potpunosti uronjen u vrhunsko iskustvo gledanja fudbala.
Hisense ostaje dosljedan u svom cilju da pruži impresivnije i realističnije iskustvo gledanja utakmica fudbalskim navijačima i potrošačima kroz izuzetnu tehnologiju i savršen TV kvalitet; Zahvaljujući tome, mnogi mediji i kupci visoko cijene njihove televizore srednjeg i visokog kvaliteta (A7/U6/U7/U8). Tako je u 2021. godini globalni prihod od prodaje televizora srednjeg i visokog razreda iznosio preko 99 odsto u odnosu na prethodnu godinu, u potpunosti odražavajući odličnu reputaciju i prepoznatljivost Hisense televizora širom svijeta.
U međuvremenu, kao dugogodišnji partner Paris Saint-Germain, Hisense je pridobio podršku potrošača na globalnom nivou kroz snažnu podršku sportskih događaja i izuzetnih tehnoloških proizvoda, kako u pogledu proizvoda tako i reputacije brenda. Nakon sponzorstva sa Paris Saint-Germainom i nekoliko vrhunskih međunarodnih sportskih događaja 2021. godine, povećan je prihod od prodaje u inostranstvu za 43 odsto.
Hisense će i u budućnosti nastaviti da razvija svoj sportski marketing kako bi izgradio jače veze sa potrošačima, stvarajući izvanrednu tehnologiju i proizvode kako bi postali globalno poznat i pouzdan brend.