Manchester City je produžio saradnju sa sportskim brendom Puma na još najmanje deset godina, a vrijednost novog ugovora procjenjuje se na više od milijardu funti.
Ovo je najvrijedniji sponzorski ugovor u historiji engleske Premier lige.
Prvobitni ugovor između Manchester Cityja i njemačkog proizvođača sportske opreme potpisan je 2019. godine i iznosio je 65 miliona funti godišnje. Novi ugovor donosi rekordnih 100 miliona funti po sezoni i važit će do 2035. godine.
Ovim je nadmašen i ugovor kojeg je Cityjev najljući rival Manchester United potpisao sa njemačkim Adidasom 2023. godine, vrijedan 90 miliona funti godišnje. U novoj sezoni i Liverpool će nositi Puminu opremu, uz dogovor vrijedan oko 60 miliona funti po sezoni.
Izvršni direktor City Football Group, Ferran Soriano, naglasio je koliko je saradnja sa Pumom bila značajna.
„Udružili smo snage sa Pumom kako bismo nadmašili vlastita očekivanja. U proteklih šest sezona uspjeli smo u tome i više od toga. Puma se savršeno uklopila u našu organizaciju – zajedno smo stvorili historijske trenutke i povezali se s navijačima širom svijeta“, izjavio je Soriano.
Od 2019. godine, Manchester City je ušao u najuspješniji period svoje historije, osvojivši četiri titule Premier lige i famoznu “tripletu”. Ipak, prošla sezona završena je bez osvojenog trofeja te će “Građani” u narednoj sigurno tražiti povratak na vrh.