Luc Ackermann, njemački vozač freestyle motocrossa, ostvario je podvig koji bi predstavljao veliki izazov i za najboljeg studenta fizike.
Ackermann je na svom motociklu uspio skočiti s jednog kamiona u pokretu na drugi, prilikom čega je preskočio i barijeru na autoputu visoku devet metara. Ovo postignuće je rezultat kombinacije sportske vještine, preciznog tajminga i naučnog proračuna.
Luc je na autoputu u u Sjevernoj Rajni-Vestfaliji na sjeverozapadu Njemačke vozeći svoj motocikl na platformi kamiona koji se kretao brzinom od 20 km/h, dostigao brzinu od 54 km/h. S kombinovanim momentumom, odnosno brzinom od 74 km/h, lansirao se u zrak i uradio trik Tsunami Backflip (salto unazad) te potom sigurno “sletio” na drugi kamion, koji se kretao direktno ispred. Također, pritom je preskočio barijeru visoku devet metara.
Tokom samog leta je Nijemac prešao ukupno 40 metara, uključujući razmak od 23 metra između dva kamiona, oslanjajući se na tajming od samo pola sekunde. Fenomenalni Nijemac je izveo skok bez korištenja brzinomjera, oslanjajući se isključivo na instinkt i iskustvo.
“Preciznost i tajming su bili posebno važni za ovaj projekt, jer da nisam poletio pravom brzinom i u pravom trenutku, zabio bih se u znak ili bih promašio slijetanje”, izjavio je Ackermann.
Njegov brat Hannes Ackermann, profesionalni FMX vozač, bio je na kamionu s kojeg je Luc “poletio” te je dao ključni signal za precizan trenutak “lansiranja”.
“U ovom projektu sam morao imati potpuno povjerenje u svoj tim”, rekao je Luc. Tim je uključio vozače kamiona Franza Reinthalera i Waltera “Billa” Kranawendtera, koji su imali zadatak da drže svoja vozila duga 31 metar savršeno poravnatim na razmaku od 23 metra te da se kreću konstantnom brzinom od 20 km/h. Njihova koordinacija je omogućila Ackermannu da se u potpunosti fokusira na skok.
U pozadini ovog spektakla je bila detaljna naučna priprema. Thomas Stöggl, šef za globalne inovacije performansi u Centru za performanse sportista u Thalgauu u Austriji, izračunao je svaki parametar, od ubrzanja motocikla do brzine kamiona, ugla polijetanja, krivulje leta pa čak i uvjete vjetra, a sve kako bi skok bio što sigurniji.
Nakon “slijetanja” je Ackermann priznao da su ga preplavile snažne emocije.
“Osjećaj nakon skoka je bio nevjerovatan, shvatio sam da sam učinio taman onoliko koliko je bilo dovoljno. Pripreme su trajale nekoliko dana i bilo je mnogo napetosti. Kada sam se oslobodio napetosti, osjećaj je bio sjajan. Slavio sam, gotovo sam poludio”, kazao je Luc.
Ovaj projekt je upoređen sa složenom jednačinom, koja se rješava u realnom vremenu. Brzina, putanja i aerodinamika kombinovani su u jednu odluku od pola sekunde. Uz podršku svog tima i primjenu naučne preciznosti, Ackermann je prenio proračun u sportske performanse, čime je učvrstio svoju reputaciju jednog od najneustrašivijih vozača u svijetu freestyle motocrossa.