Fudbalski klub Sarajevo na društvenim mrežama posljednjih nekoliko dana na neuobičajan način najavljuje nedjeljnu utakmicu Premijer lige Bosne i Hercegovine protiv Borca iz Banje Luke, javlja Anadolu.
Kako dalje piše Anadolija, pažnju javnosti privukla je jednostavna kampanja koja je fotografijama uz vrlo malo riječi ukazala na probleme sa suđenjem u bh. fudbalu. Međutim, svaki bosanskohercegovački ljubitelj najvažnije sporedne stvari koji prati Premijer ligu Bosne i Hercegovine mogao je zaključiti na šta se odnosi post u kojem su objavili “Nema VAR-a, nema problema”, aludirajući na spornu situaciju koja se desila na posljednjoj utakmici u Banjoj Luci kada je Borac postigao odlučujući pogodak iz ofsajda. Vijest o velikom sudijskom propustu prenijeli su mediji širom regije.
Drugi post s prikazanim vremenom “90+7”, s oznakom #fairplay se odnosio na sudijsku nadoknadu od sedam minuta u istoj utakmici. Tokom nadoknade Borac je i postigao gol za izjednačenje. Iz FK Sarajevo su ukazali na česte situacije kada sudije produžavaju utakmice dok “povlaštena” ekipa ne postigne pogodak.
Statistička analiza dosadašnjeg dijela prvenstva najbolje ukazuje na srazmjere problema.
Od ukupno 12 odigranih utakmica, mediji u Bosni i Hercegovini su njih devet ocijenili kao nefer i u korist Borca. Jedini klub koji nije imao problema sa suđenjem u korist Borca je mostarski Zrinjski, tvrdi Anadolija.
Predsjednik Zrinjskog Ivan Beus je i član Upravnog odbora Nogometnog/Fudbalskog saveza BiH i za pretpostaviti je da je na taj način način osigurana zaštita od nefer suđenja za mostarski klub koji je i aktuelni prvak države i osvajač Kupa u protekloj sezoni, ponovo tvrdi Anadolija.
Kampanja na društvenim mrežama je osmišljena i povodom rođendana FK Sarajevo stoga su cijene znatno niže i iznose četiri KM za sjevernu tribinu i šest KM za ostale tribine u skladu s godišnjicom osnivanja kluba (1946).
U FK Sarajevo očekuju da će kampanja privući što veći broj gledatelja na stadion, a ujedno su pokrenuli teme koje sprečavaju napredak bh. fudbala, a nisu u fokusu javnosti. Ostaje da se vidi da li će ova kampanja ohrabriti i ostale klubove kako bi počeli ukazivati na probleme domaćeg fudbala, navode iz Anadolije.