Ljetna pozornica Ilidža ovog ljeta ne donosi samo vrhunsku zabavu, već postaje i simbol urbane obnove, savremenog načina života i globalnih poveznica.
U okviru projekta LJETNA’25, koji će svoju kulminaciju imati 13. jula, ova kultna lokacija transformisana je u dinamičan prostor za sport, porodicu, tehnologiju i rekreaciju, čineći Ilidžu centralnom tačkom ljetnih dešavanja u Kantonu Sarajevo. Zahvaljujući saradnji sa FIFA-om i ekskluzivnom licencom kompanije DAZN, potpisanom u Londonu, Ljetna pozornica postala je jedina lokacija u BiH s ovlaštenjem za prikazivanje svih utakmica FIFA Club World Cup™ 2025. Ovo Sarajevo i Ilidžu pozicionira kao dio svjetske mreže gradova u kojima publika ima pristup sadržajima prema najvišim tehničkim i produkcijskim standardima.
Posebnu atrakciju predstavlja i Racing Arena, inovativni koncept koji spaja najmoderniju tehnologiju, utrkivanje, i takmičarski duh kroz simulatore utrkivanja kao i Akademiju virtuelnog utrkivanja. Osnivač Racing Arene, Ammar Begić, kao i osnivač prvog domaćeg e-sport racing tima, GDC Racing kaže: „Ilidža je pokazala da može biti domaćin ne samo sportskim, već i digitalnim izazovima. U Racing Areni, djeca i mladi uče osnove utrkivanja, strategije i fair-playa i to na opremi kakva se koristi u svjetskim takmičenjima. Ovo je naš doprinos digitalnoj edukaciji i razvoju novih talenata“, ističe Begić dodajući da je interesovanje za školu e racinga svakodnevno sve veće.
„Ljetna pozornica nije samo prostor, ona postaje i iskustvo. Svake nedjelje vodim grupne Les Mills treninge na otvorenom i mogu reći da rijetko gdje postoji ovakva energija. Ljudi žele da se pokrenu, da se druže i da osjete Les Mills energiju, a upravo to ovdje i dobiju. Ovo je jedinstveni spoj prirode, zajednice i pokreta“, izjavio je Alen Gluho, prvi licencirani instruktor u BiH za Les Mills grupne treninge, koji svake nedjelje vodi besplatne treninge na ljetnoj pozornici.
Kompanija Hisense, globalni partner FIFA Club World Cup™ 2025, snažno podržava ideju da tehnologija i inovacija trebaju biti dostupni svima, posebno kroz lokalne zajednice. „Ponosni smo što podržavamo projekat koji briše granice između globalnog i lokalnog. LJETNA’25 je više od događaja, to je platforma koja povezuje ljude i donosi svjetske sadržaje u svakodnevni život. Upravo kroz ovakve inicijative pokazujemo kako Hisense tehnologija obogaćuje trenutke provedene s porodicom, prijateljima i zajednicom“, poručio je Abdurahman Drkić, generalni direktor Gorenje Commerce BiH i regionalni direktor prodaje Hisense Europe.
Projekat LJETNA’25 rezultat je saradnje Laboratorije za inovacijska rješenja i JU “KSIRC” Ilidža, uz podršku kompanije Hisense i Nogometnog saveza BiH. Inicijativa je usmjerena na oživljavanje javnog prostora, promociju zdravih životnih navika i integraciju savremenih tehnologija u svakodnevicu građana.