Za vas koji ne znate, Genesis je luksuzna automobilska marka pod okriljem Hyundaija. U svojim budućim planovima neće se upuštati u proizvodnju manjih i pristupačnijih modela. Umjesto toga, pripremaju novu generaciju vozila koja će biti veća, skuplja i što je najvažnije profitabilnija. Njihov cilj je veoma jasan, a to je potvrditi status brenda kao istinskog globalnog igrača, ne samo u premium, nego i u pravom luksuznom automobilskom segmentu.
Piše: Amir Burazerović
Prvi korak u tom pravcu je novi SUV iz najvišeg segmenta, čija će premijera biti u maju na sajmu automobila u New Yorku. Luc Donckerwolke, direktor dizajna Genesis brenda, potvrdio je da će upravo ovaj model, inspirisan novim konceptom Neolun, koji će se pozicionirati na sam vrh ponude ovog luksuznog proizvođača. “Već ste ga vidjeli kroz Neolun koncept, koji će biti novi flagship brenda,” rekao je Donckerwolke. Tradicionalno je vrhunac ponude kod većine premium proizvođača bio luksuzni sedan sa četiri vrata, ali Donckerwolke ističe da se to mijenja: “Flagship je nekada bio trodijelni sedan, ali sada su SUV modeli ti koji preuzimaju vodeće uloge.”
Genesis je svjestan žestoke konkurencije u globalnom premium segmentu. Zato će u vrhu ponude ponuditi različite tipove vozila, čime planira dodatno da se distancira od konkurenata. “Genesis će imati različite tipologije na flagship nivou, i spremni smo da ih uvedemo u proizvodnju,” dodaje Donckerwolke.
Taj pristup već se može vidjeti kroz posljednje konceptne modele predstavljene na Seoul Mobility Showu, uključujući upečatljivi dvosjed kupe i kabriolet verziju luksuznog sedana Genesis G90. Marc Choi, šef planiranja proizvoda u Genesisu, jasno poručuje: “Genesis ne pravi konceptne automobile bez ozbiljne namjere da ih plasira u serijsku proizvodnju. Sad je ključno da izgradimo čvrst poslovni temelj za njihovu realizaciju.“
Kao dio te strategije, Genesis se svjesno distancira od proizvodnje manjih modela, fokusirajući se isključivo na profitabilnost i jačanje imidža brenda. “Ne zanima nas ulazak u niže segmente, jer ne jurimo volumen, već profitabilnost i prestiž. Cilj nije preuzimanje kupaca od Hyundaija i Kije, već fokus na veću zaradu i prestiž Genesis marke.“ pojašnjava Choi.
Ovakav strateški pravac donosi i odgovor na pitanje koje modele Genesis planira da naslijedi, a koje ne. Tako je mala vjerovatnoća da će G70 limuzina, koja je veličine BMW-a serije 3, dobiti direktnog nasljednika. “G70 je izazovan jer pripada manjem tržišnom segmentu gdje nema mnogo prostora za zaradu. Zato se fokusiramo na modele serije 80 i 90,” kaže Choi.
Ključnu ulogu u budućnosti brenda igra i nova Magma linija visokoperformansnih modela. Svaki Genesis model imat će svoju Magma verziju, ali se neće razvijati kao poseban podbrend, poput Hyundai N. Umjesto toga, Magma modeli će biti razvijani na dva načina: imati će potpuno nove pogonske sklopove i šasije, kao što je slučaj s predstojećim GV60 Magma modelom ili će dobiti manje modifikacije postojećih sklopova.
„Magma nam služi kao platforma za oblikovanje jedinstvenog vozačkog identiteta Genesis vozila. Karakter koji je ujedno čvrst i agilan.”, zaključuje Choi. “Bez obzira da li je uparen s jakim pogonskim sklopom ili nečim umjerenijim, važno je kako upravljamo tom snagom i kako integrišemo vozački užitak, to je ono što je ključno.”
Genesis dakle ne pravi kompromise. On ide punom snagom prema vrhu, sa jasnom vizijom da postane ozbiljan igrač u luksuznoj ligi.