Njemačka je organizovala Evropsko prvenstvo na besprijekoran način, a rezultati nakon grupne faze su nadmašili sva očekivanja. UEFA je objavila zvanične podatke o gledanosti utakmica u grupnoj fazi prvenstva, otkrivajući da su oboreni svi rekordi dosadašnjih evropskih prvenstava.
Najimpresivniji podatak je da je više od pet milijardi gledalaca širom svijeta pratilo utakmice grupne faze Evropskog prvenstva putem malih ekrana, što je postavilo novi rekord televizijske gledanosti. Pored toga, više od 3,3 miliona ljudi je posjetilo organizovane fan zone u gradovima domaćinima širom Njemačke kako bi podržali svoje omiljene timove.
Tokom prvenstva, ludnica se proširila i na društvene mreže, sa UEFA-inim platformama na društvenim mrežama koje su privukle dodatnih 7,5 miliona pratitelja. Prodaja ulaznica i posjećenost stadiona bili su također impresivni, sa više od 1,8 miliona gledalaca koji su prisustvovali utakmicama u grupnoj fazi. UEFA je stavila čak 85 posto od 2,7 miliona ulaznica na raspolaganje široj javnosti.
UEFA se također pohvalila smanjenjem upotrebe aviona tokom prvenstva, kako među nacionalnim selekcijama tako i među navijačima koji su se odlučili za putovanje javnim gradskim prijevozom.