Korištenjem ove stranice prihvaćate Pravila o privatnosti i Uvjete korištenja.
Prihvati
SPORT CENTARSPORT CENTAR
  • Fudbal
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino fudbal
    • Ostale bh. lige
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Košarka
    • Reprezentacija
    • Prvenstvo BiH
    • ABA liga
    • Euroliga
    • NBA
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Rukomet
    • Reprezentacija
    • Prvenstvo BiH
    • Kup BiH
    • Ino rukomet
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Ostali sportovi
    • Tenis
    • Odbojka
    • Borilački sportovi
    • Atletika
    • Zimski sportovi
    • Vodeni sportovi
    • Auto-moto
    • Ostalo
  • SC Specijal
    • SC Kolumne
    • SC Komentar
    • SC Intervju
Čitanje: DS4 Hybrid na testu: Francuska elegancija i sofisticiranost u kompaktnoj crossover klasi
Podijeli
Aa
SPORT CENTARSPORT CENTAR
Aa
Traži
  • Fudbal
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino fudbal
    • Ostale bh. lige
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Košarka
    • Reprezentacija
    • Prvenstvo BiH
    • ABA liga
    • Euroliga
    • NBA
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Rukomet
    • Reprezentacija
    • Prvenstvo BiH
    • Kup BiH
    • Ino rukomet
    • Bh. internacionalci
    • Ostalo
  • Ostali sportovi
    • Tenis
    • Odbojka
    • Borilački sportovi
    • Atletika
    • Zimski sportovi
    • Vodeni sportovi
    • Auto-moto
    • Ostalo
  • SC Specijal
    • SC Kolumne
    • SC Komentar
    • SC Intervju
Imate postojeći račun? Prijavi se
Zaprati nas
  • Impressum
  • Marketing
  • O nama
© 2023 SC SPORT. Sva prava pridržana.
SPORT CENTAR > Ostali sportovi > Auto-moto > DS4 Hybrid na testu: Francuska elegancija i sofisticiranost u kompaktnoj crossover klasi
Auto-moto

DS4 Hybrid na testu: Francuska elegancija i sofisticiranost u kompaktnoj crossover klasi

---
Objavio Emir Jesenkovic Prije 3 mjeseca
Podijeli
10 min čitanja
List of Images 1/34
IMG_0235
IMG_0384
IMG_0211
IMG_0226
IMG_0256
IMG_0258
IMG_0265
IMG_0277
IMG_0279
IMG_0283
IMG_0288
IMG_0311
IMG_0320
IMG_0324
IMG_0329
IMG_0331
IMG_0333
IMG_0339
IMG_0340
IMG_0343
IMG_0349
IMG_0352
IMG_0355
IMG_0358
IMG_0368
IMG_0374
IMG_0378
IMG_0380
IMG_0382
IMG_0201
IMG_0361
IMG_0363
IMG_0376
IMG_0377
Podijeli

Francuski proizvođači automobila oduvijek su se izdvajali specifičnim stilom i jedinstvenim karakterom, a savremeni predstavnik te filozofije svakako je DS Automobiles.

Ova premium marka iz Francuske uspješno spaja vrhunsku tehnologiju s elegancijom i dodatnim osjećajem udobnosti. Ovoga puta imali smo priliku testirati DS4, opremljen hibridnim pogonom.

Piše: Amir Burazerović

DS – Povratak legende s modernim štihom

Marka DS osnovana 2014. godine, postala je simbol odvažnosti i inovativnosti. Inspiracija za njezino osnivanje bio je originalni model DS predstavljen na salonu automobila u Parizu 2016. godine. Danas spaja najsuvremeniju stručnost i iskustva s kojima preokreće utvrđene automobilske zapovijedi i zamišlja automobile za buduće generacije. DS nastoji da ponudi jedinstvene automobile čiji je fokus na komfortu putovanja. Upravo su ti principi postavljeni davno s legendarnim modelom DS, koji je kod nas poznat pod nadimkom Ajkula, još i dan danas uživa status jednog od najudobnijih i estetski najprivlačnijih automobila u historiji.

DS danas ima široku ponudu različitih modela, od malih gradskih automobila, preko crossovera do velikih i luksuznih limuzina i SUV-ova. Mi smo na testu imali DS4 Hybrid, model koji uspješno odgovora širokom spektru zahtjeva i preferencija kupaca, donoseći pritom svjež nivo sofisticiranosti zahvaljujući modernom hibridnom pogonu. Iako je izdanje ovog testnog modela početni paket opreme Pallas, to je jako teško zaključiti prema njegovom izgledu kako sa vana tako i iznutra.

Dizajn koji osvaja na prvi pogled

DS 4 je već neko vrijeme prisutan na tržištu, ali i dalje zadržava status jednog od najupečatljivijih i najspecifičnijih predstavnika među kompaktnim crossoverima. Njegov karakter oblikuje smjela kombinacija sofisticiranih detalja i dinamičnih, oštro rezanih površina koje zajedno čine skladnu, ali i upečatljivu siluetu. Niska linija krova u kombinaciji sa širokim postavkama osovine i izraženim LED svjetlosnim potpisom čine da ovaj automobil ostavlja utisak gdje god se pojavi.

Dodatni pečat ekskluzivnosti daje bogato opremljeni Pallas paket, koji s obiljem hromiranih elemenata i prepoznatljivim LED svjetlima sprijeda i straga, u crnoj elegantnoj boji, dodatno naglašava luksuznu i prefinjenu stranu ovog modela. DS 4 tako i dalje suvereno zauzima posebno mjesto među vozilima svoje klase, ostavljajući dojam automobila koji istovremeno spaja estetiku i individualnost.

Luksuzna i inovativna unutrašnjost

Ulaskom u kabinu DS 4 odmah postaje jasno da se radi o automobilu koji želi ponuditi nešto više od očekivanog u kompaktnoj klasi. Unutrašnjost odiše pažljivo biranim materijalima i profinjenim detaljima, koji ga jasno razlikuju od srodnih modela unutar Stellantis grupacije. Premda su neki elementi poput komandi mjenjača ili prekidača poznati iz drugih modela, već na prvi dodir i pogled osjeti se viši nivo završne obrade, s mekšim i kvalitetnijim površinama koje ostavljaju dojam luksuza.

Poseban karakter donosi i neobičan, ali funkcionalan raspored kontrola. Centralni tunel krasi ekran osjetljiv na dodir, ali za razliku od uobičajenih rješenja ovdje je DS Smart Touch sistem: jednostavnim pomicanjem prsta, crtajući gestama, korisnik upravlja ključnim funkcijama infotainmenta. Taj pristup daje interijeru dozu digitalne sofisticiranosti, a prati ga i zapaženo dobra zvučna izolacija, koja u vožnji stvara osjećaj tišine karakterističan za znatno skuplje automobile.

Ipak, nisu svi detalji idealni. Primijetili smo tvrđe plastične obloge na nižim dijelovima kabine, što je uobičajeno u klasi, no ono što posebno upada u oči jeste pozicija prekidača za bočna stakla – elegantno dizajniran detalj koji, nažalost, zahtijeva neprirodan položaj ruke za korištenje, narušavajući dojam ergonomske skladnosti.

Kada je riječ o udobnosti, prednja sjedišta pružaju izvanrednu podršku i za duža putovanja, dok zadnja klupa nudi solidan komfor, iako bi visoki putnici mogli poželjeti nešto više prostora za noge. S druge strane, prtljažnik kapaciteta 430 litara nadmašuje prosjek u ovom segmentu, što DS 4 čini praktičnim izborom čak i za duže obiteljske izlete ili vikend putovanja s više prtljage.

Hibridni pogon prilagođen svakodnevnoj vožnji

Srce ovog modela čini sofisticirani hibridni pogonski sklop, u kojem se snage udružuju poznati 1.2-litarski PureTech benzinac sa 136 konjskih snaga i sinhroni elektromotor snage 28 KS. Za prijenos snage brine se novorazvijeni elektrificirani mjenjač s dvostrukim kvačilom i šest stepeni prijenosa, dok energiju za električni dio sistema osigurava 48-voltna litijum-jonska baterija. Ukupno, sistem razvija 145 KS, što se od prvih metara vožnje pokazuje kao odlično izbalansirana kombinacija upravo po mjeri DS 4.

Već pri prvim gradskim kilometrima automobil ostavlja dojam tihe i rafinirane vožnje, budući da elektromotor preuzima glavnu ulogu pri manjim brzinama. Zahvaljujući brzom i preciznom mjenjaču, tranzicija između benzinskog i električnog pogona gotovo je neprimjetna, pa se automobil savršeno uklapa u urbani ritam s mnogo električne vožnje i minimalnim zvukom motora.

Kada se izađe iz grada, DS 4 nastavlja oduševljavati. Kompaktna silueta i umjerena masa omogućuju da raspoloživih 145 konja dođe do izražaja čak i pri dinamičnijoj vožnji. Ubrzanja su iznad očekivanja, a stabilnost i mirnoća pri višim brzinama na otvorenoj cesti ostavljaju dojam većeg i snažnijeg automobila. Zvučna izolacija i uglađen rad pogonskog sklopa dodatno pojačavaju taj osjećaj, tako da je teško povjerovati kako sve kreće od “samo” 1.2-litarskog benzinca.

Potrošnja goriva pritom ostaje vrlo razumna, u gradskim uslovima kretala se između 6 i 8 litara na 100 kilometara, dok je na otvorenoj cesti bila između 4 i 7 litara, a na autoputu između 7 i 9 litara, što potvrđuje uravnoteženost ovog hibridnog sklopa u svakodnevnim uvjetima.

Udobnost vožnje na svakom kilometru

DS 4 donosi dašak svježine na tržište, potvrđujući da još uvijek postoje automobili koji uspješno spajaju eleganciju, moderni dizajn i istinski komfor bez oslanjanja na skupe tehničke trikove ili kompleksne sisteme ovjesa. Umjesto adaptivnih ili zračnih amortizera, ovdje je sve riješeno klasičnim, ali pažljivo podešenim rješenjima koja u praksi funkcionišu izuzetno uglađeno. Čak i na lošim cestama, DS 4 ostaje mekan i tih, bez napora upijajući neravnine, ostavljajući vozaču i putnicima osjećaj smirenosti i suverenosti kakav se rijetko sreće u ovoj klasi.

Posebnu udobnost dodatno naglašavaju izvrsno oblikovana sjedišta, koja uz dobru potporu nude i onu prepoznatljivu francusku mekoću. Vožnja DS 4 ne djeluje naporno ni nakon sati provedenih za volanom, bilo da se krećete uskim gradskim ulicama ili krstarite autocestom.

Odvažan izbor u moru sličnih

S novim hibridnim pogonom i bogatijim paketima opreme, koji sada nude još širu paletu opcija i stilskih rješenja, DS 4 potvrđuje svoju poziciju među najzanimljivijim modelima u segmentu kompaktnih crossovera. Ostaje dosljedan sebi, ne slijedi slijepo tržišne trendove, već nudi autentičan spoj originalnosti, udobnosti i praktične svakodnevne upotrebljivosti. Svojim dimenzijama savršeno odgovara kako gradskim, tako i dužim putovanjima, pružajući osjećaj luksuza i prefinjenosti u jednom skladnom pakovanju.

U svakom slučaju, DS sa “četvorkom” nastavlja pružati ponudu koja se s razlogom izdvaja iz mase kao dostojna alternativa ustaljenim izborima u kompaktnoj crossover klasi. Onima koji se odluče za ovakav, drugačiji pristup, DS 4 će to znati vratiti na najbolji način: osjećajem svakodnevne udobnosti, diskretne elegancije i onog posebnog karaktera koji ga čini automobilom za one koji ne traže samo prevozno sredstvo, već iskustvo vožnje s dozom stila i individualnosti.

Tehnički podaci i oprema

  • Osnovni podaci o testnom automobilu: DS 4 Pallas 1.2 Hybrid 145 eDCT6
  • Cijena osnovnog modela: 64.616 KM
  • Cijena testnog modela s opcijama: 67.992 KM
  • Motor: Hibridni sklop s trocilindarskim, turbobenzinskim motorom smještenim naprijed poprečno i elektromotorom. Radna zapremina 1.199 ccm, direktno ubrizgavanje, četiri ventila po cilindru. Najveća snaga benzinskog motora 136 KS pri 5.500 obr/min. Najveći obrtni moment benzinskog motora 230 Nm pri 1.750 obr/min. Najveća snaga elektromotora – 22 kW i 55 Nm. Ukupna sistemska snaga- 145 KS.
  • Prijenos snage: Preko prednje osovine. 6-stepeni automatski mjenjač s dovstrukim kvačilom. 19-inčne aluminijske felge, gume 205/55 R19 97V.
  • Performanse i potrošnja goriva: Ubrzanje od 0 do 100 km/h – 9,4 s. Najveća brzina – 203 km/h. Deklarisana prosječna potrošnja u kombinovanim uslovima (WLTP) – 5,2 – 5,3 l/100 km. Zapremina rezervoara – 60 l. Prosječna emisija CO² prema (WLTP) – 116 g/km. Euro 6.
  • Dimenzije: Dužina – 4.400 mm. Širina – 1.866 mm. Visina – 1.470 mm. Međuosovinski razmak – 2.675 mm. Razmak od tla – 189 mm. Zapremina prtljažnika – 430 litara. Masa praznog vozila –1.486 kg. Ukupna dozvoljena masa vozila – 1.920 kg.
  • Serijska oprema testnog automobila: DS 4 Pallas 1.2 Hybrid 145 eDCT6
  • Dodatna oprema na testnom automobilu: Crna Perla Nera, Paket Techno – 3.376 KM
  • Garancija: Pet godina ili 100.000 pređenih kilometara.

Možda vas zanima

Kraj nagađanjima: Mercedes potvrdio ostanak svoje zvijezde

McLaren tuži četverostrukog svjetskog prvaka i traži 20 miliona dolara odštete zbog toga što je propao njegov dolazak u ekipu

Verstappen slavio u prvom nastupu za Ferrari

Marquez ispisao historiju, izjednačio se s legendarnim Rossijem

Dramatični sati za legendu Formule 1: Molite se, ne znamo hoće li se probuditi iz kome

TAGOVI: auto moto, ds automobiles, DS4 Hybrid, test
Podijeli ovaj članak
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp Kopiraj link
Prethodni članak Vanredna skupština N/FS BiH: Mijenja se statut, odlučuje se o produženju mandata predsjednika
Sljedeći članak Smail Prevljak potpisao za Istru 1961: Bh. reprezentativac stiže s bogatim evropskim iskustvom




Pratite nas

113K Pratilaca

Zaprati nas

1146 Pratilaca

Zaprati nas

5129 Pratilaca

Zaprati nas

940 Pretplatnika

Pretplatite se

830 Pratilaca

Zaprati nas

1137 Pretplatnika

Pretplatite se

Admir Tunović, predsjednik FK Željezničar, za Sport Centar: Ne padamo u euforiju. Sve smo stabilniji, pomogao je i rekordan transfer Al-Jabera

Prije 6 minuta 6 min čitanja

Juniori Zrinjskog eliminisani iz Omladinske Lige prvaka nakon poraza u Gruziji

Prije 12 minuta 1 min čitanja

Liga prvaka: Newcastle ubjedljiv na gostovanju, Qarabag upisao pobjedu protiv Copenhagena

Prije 36 minuta 1 min čitanja

(LIVE) Kangoeroes Mechelen – Bosna BH Telecom: Studenti gube na poluvremenu

Prije 1 sat 2 min čitanja

Stravične scene pred meč Lige prvaka: U obračunu s policijom navijač izvukao pištolj

Prije 1 sat 1 min čitanja

Zoran Mamić se pojavio na predstavljanju novog trenera Sarajeva

Prije 1 sat 2 min čitanja

Trener Lincolna uoči gostovanja u Mostaru: Nismo sigurni šta očekivati od Zrinjskog 

Prije 2 sata 3 min čitanja

Dinamo ipak mora u Beograd: Razlog je novo Čeferinovo pravilo

Prije 2 sata 1 min čitanja

Slične objave

FudbalIno fudbal

Nakon dugih 16 godina ‘neprijatelj broj 1’ se vraća u Barcelonu

Prije 2 sata 2 min čitanja
FudbalIno fudbal

Nevjerovatna scena u Engleskoj: Ovakav crveni karton još niste vidjeli

Prije 3 sata 1 min čitanja
Auto-motoOstali sportovi

Kraj nagađanjima: Mercedes potvrdio ostanak svoje zvijezde

Prije 3 sata 2 min čitanja
FudbalPremijer liga BiH

Cvitanović se obratio javnosti: Nisam razmišljao ni sekunde, možemo da napravimo velike stvari

Prije 3 sata 3 min čitanja
Ostali sportoviOstalo

CAS žestoko kaznio gruzijske sportiste, pala u vodu presuda da im je ‘neko sipao doping u vodu’

Prije 4 sata 1 min čitanja
Bh. internacionalciKošarka

Garza kao član Boston Celticsa: Ovo je definitivno najbolje mjesto na kojem sam ikad bio

Prije 4 sata 3 min čitanja
SPORT CENTAR

Zaprati nas:

© 2009-2025 SC SPORT. Sva prava pridržana.

  • Impressum
  • Marketing
  • O nama

Removed from reading list

Undo
Dobrodošli nazad!

Prijavite se na svoj račun

Lost your password?