Fudbalski klub Chelsea najavio je da će od početka sezone 2025/26. uvesti isključivo digitalne ulaznice za sve domaće utakmice na Stamford Bridgeu.
Ovaj potez predstavlja značajan korak u borbi protiv preprodaje karata i uvođenju pravednijeg i sigurnijeg pristupa ulaznicama za navijače.
“Kao klub, nastavljamo s proaktivnim mjerama protiv preprodaje ulaznica, koristeći prikupljanje informacija, praćenje i, kada je potrebno, uvođenje strogih sankcija”, izjavio je glasnogovornik Chelseaja.
“Samo u ovoj sezoni spriječili smo više od 1000 osoba sa preprodanim ulaznicama da uđu na stadion, ukinuli smo 2000 članstava povezanih s preprodajom i u saradnji s policijom uhapsili više osoba tokom utakmica”, prenosi portal Stadia Magazine.
Više sigurnosti i fleksibilnosti za navijače
Uvođenje digitalnih ulaznica omogućit će Chelseau bolju kontrolu nad time ko dolazi na utakmice, kao i autentičnost ulaznica. Za navijače, digitalni sistem znači veću sigurnost, lakši prenos ulaznica prijateljima i porodici, te veću fleksibilnost i praktičnost u svakodnevnom korištenju.
Chelsea će biti među prvim klubovima Premier lige koji uvode ovaj sistem, čak i prije obaveznog roka koji je postavila sama liga. Time žele omogućiti navijačima dovoljno vremena za prilagodbu, uz tehničku i informativnu podršku kluba.
Kraj za preprodavače?
Digitalne ulaznice već se pokazuju kao efikasan alat u borbi protiv neovlaštene prodaje ulaznica po višim cijenama. Chelsea je jasno pokazao odlučnost da iskorijeni ovu praksu koja već dugo frustrira prave navijače, a novi sistem samo je logičan nastavak te borbe.