Audi se sprema da oda počast svom ikoničnom petocilindarskom motoru, koji uskoro više neće biti u ponudi, kroz posebno izdanje modela RS 3 – posljednjeg automobila u prodaji s ovim agregatom. Testiranja nove limitirane verzije primijećena su na stazi Nürburgring u Njemačkoj, a automobil će donijeti veće performanse, unaprijeđeni ovjes i određene estetske dorade. Planirano je da RS 3 specijalna serija stigne naredne godine, po cijeni između 90 i 100 hiljada eura.
Poboljšanja motora i performansi
Najveći fokus Audi stavlja na motor, gdje će turbo-punjenih 2.5-litarski petocilindarski agregat dobiti određena poboljšanja koja bi mogla povećati snagu sa trenutnih 394 KS na oko 425 KS. Obzirom na ograničenja sedmostepenog DSG mjenjača, obrtni moment će vjerovatno ostati na 420 Nm. Pored motora, očekuju se modifikacije na šasiji, iako detalji još nisu potvrđeni. Ranije visokoperformansni Audi modeli su često dobijali manuelno podesive opruge i amortizere, ali ako to ne bude slučaj, RS 3 će vjerovatno imati adaptivne amortizere iz top-spec Vorsprung varijante. Među dodatnom opremom se očekuju i karbonsko-keramički kočioni diskovi te gume fokusirane na stazu.
Luksuzan enterijer sa sportskim naglaskom
Unutrašnjost automobila će biti obogaćena Alcantara presvlakama s kontrastnim šavovima, a moguće je da će RS 3 dobiti i karbonska sportska sjedišta slična onima iz prethodne generacije RS 3 Performance, koja nije bila dostupna u Velikoj Britaniji.
Nesigurna nomenklatura, ali savršen oproštaj
Audi je tokom godina često lansirao ekskluzivne verzije svojih RS modela na kraju životnog ciklusa, no strategija imenovanja ovih specijalnih izdanja nije uvijek bila dosljedna. Stoga još nije poznato kako će novi limitirani RS 3 biti nazvan – spekuliše se o nazivima poput RS 3 GT, RS 3 Plus ili RS 3 Performance. Bez obzira na ime, ovo posebno izdanje predstavlja idealan oproštaj od legendarne petocilindarske jedinice.