Francuz Laurent Mekies počeo je sa radom kao novi šef Red Bull tima, dan nakon što je zamijenio Christiana Hornera, te je priznao da pred nekada dominantnim prvacima stoje veliki izazovi.
Tim Formule 1 objavio je video intervju nakon promotivnog dana snimanja sa aktuelnim bolidom RB21 na stazi Silverstone, tokom kojeg je Mekies upoznao osoblje i rukovao se sa mnogima.
Horner, koji je bio na čelu tima 20 godina i u tom periodu predvodio Red Bull do osam vozačkih i šest konstruktorskih titula, otpušten je u srijedu.
„Još uvijek gledam na ove momke onako kako većina ljudi van tima gleda na njih. Vidimo najbolje ljude na svijetu u onome što rade“, rekao je Mekies u intervjuu koji je pripremio Red Bullov press tim, te je dodao:
„Velika je privilegija pridružiti se ovom timu. Fokus će biti na tome da osiguramo da svi talentirani ljudi ovdje imaju sve što im je potrebno kako bi pružili svoj maksimum – jer oni to već i jesu, najbolji.“
Mekies je istaknuo da je dobro svjestan šta ga sada očekuje.
„Ne potcjenjujemo izazove koji nas očekuju. Formula 1 će se uskoro suočiti sa vjerovatno najvećim regulatornim promjenama u svojoj historiji. Zato nas čeka nevjerovatan izazov i trebat ćemo svakoga u timu“, rekao je Francuz.
Red Bull razvija vlastitu pogonsku jedinicu za sezonu 2026, kada će se suprotstaviti velikim proizvođačima poput Mercedesa, Honde i Ferrarija.
Iako Mekies vjeruje da ima najbolji tim, Red Bull se trenutno nalazi tek na četvrtom mjestu u poretku konstruktora ove sezone, sa dvije pobjede u 12 utrka do sada. Četverostruki svjetski prvak Max Verstappen trenutno zaostaje 69 bodova za vodećim vozačem McLarena, Oscarom Piastrijem.
Verstappenova budućnost u Red Bullu i dalje je neizvjesna, uprkos važećem ugovoru do 2028. godine, dok Mercedes i Aston Martin navodno pokazuju ozbiljan interes da ga dovedu.
Laurent Mekies (48) ima bogato iskustvo u Formuli 1 koje datira još od 2001. godine, kada je radio za sada ugašeni Arrows – tim u kojem je tada vozio Verstappenov otac Jos.
Nakon toga, Mekies je prešao u Minardi, koji je kasnije postao Toro Rosso u vlasništvu Red Bulla, a danas nosi naziv Racing Bulls. Također je četiri godine proveo u Međunarodnoj automobilističkoj federaciji (FIA) kao direktor sigurnosti i zamjenik direktora trka.
Od 2018. godine radio je u Ferrariju kao sportski direktor, a kasnije i kao zamjenik šefa tima, prije nego što je 2023. napustio Maranello i naredne godine se vratio u Red Bullovu strukturu kao šef tima Racing Bullsa.