Fudbalski klubovi Sarajevo i Borac su u razmaku od 17 dana odigrali tri utakmice, a marketinški timovi klubova su vodili ništa manje zanimljivije “bitke” od igrača na terenu.
Sve je počelo dan pred uzvratnu utakmicu polufinala Kupa Bosne i Hercegovine u Banjoj Luci kada je Borac objavio spot u kojem Sebastian Herrera jede banjalučke ćevape i poručuje: “Banjalučki je uvijek bolji”.
No, Sarajevo je slavilo rezultatom 2:0 i sa ukupnih 2:1 prošlo u finale, a dan nakon tog uspjeha je objavljena saradnja “Bordo tima” sa jednom poznatom sarajevskom ćevabdžinicom uz slogan “Bolji od najboljih”.
No, tu nije bio kraj “ratu hranom”. Nakon sinoćnje pobjede Borca u 26. kolu WWIN lige Bosne i Hercegovine rezultatom 2:0 u Banjoj Luci, Herrera je ponovo bio u glavnoj ulozi.
Defanzivac je tokom slavlja pozirao sa banjalučkim ćevapima, ali tu nije bio kraj što se tiče ideja marketinškog tima Borca.
Naime, nakon pobjede banjalučki klub je na društvenoj mreži X objavio novi video, a ovaj put je kao “rekvizit” iskoristio burek, što je jasno povezano sa Sarajevom s obzirom da njihove navijače žargonski nazivaju “pitarima”.
Задњи залогај је најслађи,
бањалучки је увијек најбољи!
УВИЈЕК!
🔴🔵 pic.twitter.com/Tgk7QxLQow
— FK Borac Banja Luka (@fkboracofficial) April 19, 2025
Maskota banjalučkog Borca u videu sjedi i jede burek, te poručuje: “Zadnji zalogaj je najslađi!”.
Podsjetimo, sinoć je odigran posljednji duel Borca i Sarajeva u ovoj sezoni. Sarajevo je slavilo dva puta (jednom u prvenstvu i jednom u Kupu), a Borac tri puta (dva puta u prvenstvu i jednom u Kupu).