Volkswagen je najavio potpuno novu generaciju Amaroka, koja bi se na tržištu trebala pojaviti 2027. godine. Ipak, ova vijest ne donosi radost ljubiteljima pick-up vozila kod nas. Novi model je razvijen isključivo za potrebe južnoameričkog tržišta. Za Evropu ostaje aktuelna verzija Amaroka, razvijena u saradnji s Fordom, koja dijeli platformu s modelom Ranger.
Piše: Amir Burazerović
Prvi pogled na novi dizajn: Futuristički izgled s agresivnijim stavom
VW je uz najavu podijelio i dizajnersku skicu budućeg modela, koja otkriva pravac u kojem se kreće izgled ovog pick-upa. Na prvi pogled jasno je da osnovni dizajnerski jezik Volkswagena ostaje prisutan, ali je cjelokupan dojam znatno futuristički i odlučniji nego kod aktuelnog Amaroka.
LED trake u fokusu
Novi LED potpis najupečatljiviji je detalj Amaroka. Dvije markantne svjetlosne trake uokviruju centralno smješten VW logo, djelujući kao da se proteže duž cijele širine vozila, prekidane samo logotipom brenda. Sam logo izgleda kao da nije osvijetljen. Iznad LED traka nalaze se još dvije, tanke svjetlosne linije, dužine slične klasičnim farovima starijih modela koje su postavljene na svjetlijoj ukrasnoj letvici koja se pruža čitavom širinom prednje strane.
Glavni farovi su smješteni duboko u pravougaone otvore ispod svjetlosnih traka, što im daje robustan izgled. Prednja maska je zatvorena s dvije široke, tamne letvice, dok donji dio prednjeg kraja odlikuje masivan, nelakirani branik koji doprinosi terenskom izgledu vozila.
Snažna hauba i prepoznatljiv terenac stil
Hauba novog Amaroka ukrašena je uzdignutim linijama, takozvanim “powerdomes” koje se protežu čitavom dužinom. Detalj koji ističe snagu i terensku namjenu vozila, iako se očekuje da će taj element u serijskoj verziji biti nešto diskretniji. Tu su i izražene plastične zaštite oko blatobrana, te klasične ručke na vratima što dodatno potvrđuje da se radi o pravom radnom vozilu.
Tehnički detalji zasad tajna, ali se očekuje klasična konstrukcija
Iako VW još uvijek nije otkrio tehničke specifikacije, gotovo je sigurno da će se južnoamerički Amarok i dalje oslanjati na tradicionalnu konstrukciju s nosećim ramom, te će biti dostupan isključivo s klasičnim motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.
Dakle, dok se Evropa zadovoljava sadašnjom generacijom Amaroka, Južna Amerika dobija agresivniji, moderniji pick-up koji je dizajniran da održi Volkswagenu snažnu poziciju na tamošnjem tržištu.