Fudbalski klub Sarajevo objavio je prije dva dana da je promijenio način prodaje ulaznica za domaće utakmice.
Bordo tim je objavio da će ulaznice za domaće utakmice na stadionu “Asim Ferhatović Hase” biti dostupne isključivo u zvaničnim shopovima FK Sarajevo, kao i online na web stranici kluba. U prevodu to znači da nakon više od sedam decenija navijači tima sa Koševa neće moći kupovati ulaznice na stadionu na dan utakmice.
”Pozivamo sve navijače da svoje ulaznice osiguraju na vrijeme i tako izbjegnu nepotrebne gužve na ulazu. Zahvaljujemo se na razumijevanju i kontinuiranoj podršci”, poručili su iz FK Sarajevo.
Odluka je donesena naglo i nepromišljeno
No, ovakva odluka čelnih ljudi Sarajeva dodatno je razljutila brojne pristalice Bordo tima. Stoga se na društvenim mrežama moglo primijetiti kako je više od 90 posto komentara bilo kontra, te je jasno kako su osobe koje odlučuju u višestrukom bh. prvaku donijeli naglu i nepromišljenu odluku. Posebno su bili nezdaovoljni navijači koji dolaze izvan glavnog grada BiH.
”Hoćemo li biti jedini fudbalski klub na svijetu koji ne prodaje karte za svoje utakmice na svom stadionu? Dođe čovjek iz Bihaća na stadion Koševo i tu mu kažeš idi u Fan shop i tamo kupi kartu ili kup online”, jedan je od komentara poznatog navijača Bordo tima.
Čelnici kluba trebaju znati da je BiH još uvijek daleko od evropskih standarda
Jasno je šta je htio reći. Da osobe koje su pristalice Bordo tima izvan Sarajeva dolaze u posljendnji tren na najveći bh. stadion. U tim trenucima trebaju otići do Fan shopa u Ferhadiju ili Titovu, što je dodatni finansijski trošak, jer trebaju platiti parking. Nakon toga u gužvi ponovo se moraju vraćati prema Koševu. Dakako, mnogi će u takvim okolnostima odustati od dolaska na utakmicu ili će taj dan pogledati i neće doći na najveći bh. stadion do daljnjeg. Za pretpostaviti je da čelnici kluba žele da prate evropske trendove i imaju namjeru da smanje gužve oko stadiona na dan utakmice. Ipak, trebaju znati da je Bosna i Hercegovina još uvijek daleko od standarda Zapadne Evrope i donošenje odluka bez dobrog istraživanja (da čuju šta misle navijači koji i dolaze na stadion) mogu donijeti kontra-efekat. Također, neki će logično postaviti pitanje: Zašto ne kupe online i sebi olakšaju? No, trebaju znati da pojedinci ne žele da koriste takav način kupovine ulaznica. Neki imaju predsrasude, pojedini i ne znaju, dok je nekima gušt i tadicija stara preko 70 godina da kupe kartu ispred stadiona.
Kako to radi splitski Hajduk
Sve ovo su trebali uzeti u razmatranje osobe koje su donijele ovakvu odluku koja je ,bez dvojbe, pogrešna. Uostalom nisu ni jasno obrazložili zbog čega su se odlučili za ovakav pothvat. Uzet ćemo primjer Hajduka koji ima najbolju posjetu u regionu. Recimo, splitski tim prvo daje pravo kupovine ulaznica za članove (jer je gotovo uvijek pun stadion) online. Ako se sve ne proda do dana utakmice, taj dan puste na blagajne oko stadiona određeni broj da mogu kupiti i ostali, ali i turisti. Naposljetku, postavlja se logično pitanje – Hoće li FK Sarajevo korigovati odluku o prodaji ulaznica na dan utakmice?