David Coulthard (53) se smatra živom legendom britanskog automobilizma i veliko je ime u svijetu Formule 1. Iako je odavno završio profesionalnu karijeru, popularni DC je i dalje prisutan u F1 paddocku i često se pojavljuje na TV ekranima.
Coulthard je u svijet utrka ušao kada je imao 11 godina, sjeo je u karting i počeo pisati lijepe stranice svoje trkačke karijere. Prolazio je kroz lokalne šampionate, a u Formulu Ford stigao je 1989. godine, gdje je osvojio svoju prvu McLaren/Autosport nagradu za najboljeg mladog vozača. Godine 1991. je vodio žestoku bitku s budućim rivalom u Formuli 1 Rubensom Barrichellom u šampionatu Britanske Formule 3 te je pobijedio na prestižnoj utrci Macau F3 Grand Prix.
Potom je 1993. godine postao testni vozač šampionske ekipe Williams/Renault, što je bila prekretnica u njegovoj karijeri. Tu funkciju je imao i u vrijeme pogibije legendarnog brazilskog F1 vozača Ayrtona Senne u San Marinu 1994. godine, kojeg je zamijenio u Williamsovom bolidu te je u narednom periodu bio uparen s budućim svjetskim šampionom Damonom Hillom kako bi završili sezonu za svoj tim. Preciznije, za Williams je debitovao u Španiji i vozio je na osam utrka, dok je 1995. godine postao punopravni vozač ove ekipe. Coulthard je ostao u Williamsu uprkos tome što se pričalo da prelazi u McLaren 1995. godine, a te sezone je u Portugalu ostvario svoju prvu pobjedu u F1 karijeri te je završio treći u poretku vozača u šampionatu.
Upravo ovaj uspjeh mu je donio veliku popularnost, ali i pažnju McLarena s kojim je na kraju i potpisao ugovor 1996. godine. Prva sezona je bila prosječna za njega jer se jednom našao na pobjedničkom postolju, no u narednoj je zabilježio mnogo bolje rezultate među kojim su dvije pobjede na utrkama i treće mjesto u ukupnom poretku vozača. Prvu pobjedu za svoj novi tim ostvario je 1997. godine na utrci za Veliku nagradu Australije, koja se vozila na otvaranju sezone, a tokom godine je došao do još jednog trijumfa i to u Italiji. Veliku podršku je pružao timskom kolegi Miki Hakkinenu na putu do njegovih šampionskih titula 1998. i 1999. godine, dok je viceprvak postao 2001. osvajanjem drugog mjesta iza šampiona Michaela Schumachera. Od 1997. do 2002. godine je konstantno završavao sezonu u top 5 vozača.
Coulthard je posljednju sezonu za McLaren vozio 2004. godine, a potom je 2005. prešao u tada novoformirani Red Bull Racing i pridružio se austrijskom F1 vozaču Christianu Klienu. Uprkos tome što je sve bilo u začetku, bolid je ipak bio dobar pa je Britanac upisao dva četvrta mjesta u svojoj prvoj sezoni pod “zastavom” Red Bull Racinga. Godine 2006. se našao na pobjedničkom postolju nakon utrke za Veliku nagradu Monaca, a ostat će upamćen jer je na podijum izašao s plaštom Supermana i “primorao” šefa tima Christiana Hornera da skoči u bazen odjeven samo u plašt superheroja. Opklada je opklada.
David je u Red Bull Racingu proveo još dvije sezone, odnosno 2007. i 2008. godinu uz tadašnjeg kolegu Marka Webbera. Tokom posljednje sezone je završio na podijumu u Kanadi, a na svojoj zadnjoj utrci, koju je vozio u Brazilu, specijalnom livrejom na bolidu RB4 promovisao je humanitarnu fondaciju Wings for Life, koja finansira istraživanja i rehabilitaciju povreda kičmene moždine. Nakon kraja profesionalne karijere ostao je u Red Bull Racingu kao savjetnik za testiranja i razvoj te ima velike zasluge za napredak tima na putu ka šampionskim titulama.
U Formuli 1 je Coulthard upisao je 246 utrka, 13 pobjeda, 12 pole positiona, 62 podijuma, 18 najbržih krugova i ukupno 535 bodova. Ostao je upamćen po svom elegantnom stilu vožnje, koji mu je omogućio da bilježi sjajne rezultate na stazama s mnogo zavoja. Kaciga je “zaštitni znak” svakog vozača, a njegov dizajn uključuje plavu i bijelu, boje zastave njegove rodne Škotske.
Ipak, to nije bio kraj kada je riječ o utrkama, jer se Coulthard takmičio u DTM seriji 2010. godine vozeći Mercedes-Benz C-Klasu za Mücke Motorsport.
David svoj raskošni talent, bogato iskustvo i ogromnu popularnost koristi za različite uspješne biznise koje je pokrenuo, ima i ulogu ambasadora Red Bull Racinga, a u Formuli 1 često radi intervjue s aktuelnim vozačima. S obzirom na činjenicu da je ostao dio Red Bull porodice, on povremeno vozi šampionski bolid RB7 iz 2011. godine, koji će provozati i sarajevskim asfaltom 9. juna tokom najavljenog spektakularnog događaja Red Bull Showrun zakazanog za 9. juni.
Coulthard će juriti F1 bolidom na trasi od Marijinog dvora do Mašinske škole i nazad pored Zemaljskog muzeja BiH. Očekuje se da će njegov performans, ali i ostatak bogatog programa, u glavnom gradu BiH posmatrati više od 50.000 ljudi.