U suvremenom nogometu, finansijski interesi postaju sve dominantniji, oblikujući ne samo igračka kadrovska pojačanja, već i imidž samih takmičenja.
Trend u kojem sponzorstva lanaca brze hrane postaju sve prisutnija u svijetu nogometa, oslikava transformaciju ovog sporta u sferu koja više nije isključivo vezana uz sportske vrijednosti, već postaje i marketinški alat globalnih korporacija.
Francuska Ligue 1, službeno Ligue 1 Uber Eats zbog sponzorskih razloga, mijenja naziv. Kako prenose ugledni francuski mediji, prvenstveno RMC Sport. glavni sponzor Uber Eats koji je u francuskom nogometu od sezone 2020/21 ne može ispratiti ponudu McDonald’sa koji žele uzeti pravo glavnog sponzora od sljedeće sezone.
Tako bi od sljedeće sezone, navode mediji u Francuskoj, najviši rang domaćeg prvenstva trebao nositi službeni naziv Ligue 1 McDonald’s.
Barata se velikim brojkama. Neki navode kako je McDonald’s spreman potpisati trogodišnji ugovor s cifrom od 20 miliona eura po sezoni.