SC Shop: Najčešće postavljena pitanja (FAQ)

1. Kako mogu naručiti proizvod ili uslugu putem SC Shopa?
Narudžbu možete obaviti vrlo lako koristeći naš SC Shop. Kada nađete proizvod, isti ubacite u korpu. Nakon toga, kliknite na „Vidi korpu“ te provjerite da li je sve u redu. Nakon toga krenite na potvrdu narudžbe. Slijedeći korak je da unesete svoje informacije koje su potrebne za obradu narudžbe, te kada ste sva polja ispunili, kliknite na „Naručite“. Prije toga bit ćete obavezni da potvrdite da ste upoznati sa Uslovima korištenja SC Shopa. Potvrda narudžbe će Vam stići na Vašu e-mail adresu ili će Vas pozvati naši agenti da potvrdite svoju narudžbu.

 

2. Koje lične informacije trebam priložiti pri narudžbi?
Naš online sistem narudžbe će od Vas tražiti sve informacije koje su potrebne našim partnerima i dobavljačima da Vam dostave svoj proizvod. Sve informacije su isključivo vezane za adresu na koju proizvod ili usluga trebaju biti dostavljeni.

 

3. Koje metode plaćanja mogu koristiti?
Trenutno, jedina metoda plaćanja je plaćanje pouzećem.

 

4. Mogu li zamijeniti adresu dostave?
Adresu dostave možete zamijeniti sve do trenutka finalne obrade Vaše narudžbe od strane naših partnera.

 

5. Koji su troškovi dostave?
Troškovi dostave se razlikuju od proizvoda do proizvoda i definisani su uslovima poslovanja naših partnera. Više informacija o istim možete pronaći na njihovim web stranicama ili možete poslati e-mail sa upitom na shop@scsport.ba ili nas pozvati na brojeve telefona +387 (0)33 200-576 i 445-052.

 

6. Koji su uslovi korištenja Vaših usluga?

Uslove korištenja možete pronaći na web stranici SC Shop.

 

7. Mogu li otkazati narudžbu?
Ako želite da otkažete narudžbu to morate uraditi što prije, odnosno prije nego što Vaša narudžba bude obrađena i poslata od strane naših partnera. Također, ukoliko ste zakasnili sa otkazivanjem narudžbe, trebate kontaktirati naše partnere i provjeriti koji su uslovi povrata proizvoda.

 

8. Da li sve proizvode imate na zalihama?
Ne možemo garantirati da će svi proizvodi prikazani na našoj web trgovini biti dostupni u svakom trenutku.

 

9. Kako mogu kontaktirati korisničku podršku?
Ako imate ikakvih pitanja za nas, možete nas kontaktirati na e-mail adresu: shop@scsport.ba ili pozivom na telefonske brojeve +387 (0)33 200-576 i 445-052.

 

10. Mogu li vratiti proizvod?
Ako želite da vratite proizvod, trebate kontaktirati naše partnere čije ste proizvode kupili. Kontakt informacije istih možete dobiti na e-mail: shop@scsport.ba ili na pozivom na telefonske brojeve +387 (0)33 200-576 i 445-052.

 

11. Kako vršite dostavu?
Način dostave, kao i odabir ovlaštenog kurira ili servisa, zavisi od načina poslovanja naših partnera čiji proizvod naručujete.

 

12. Koliko dana treba da mi dostavite proizvod?
Dostava proizvoda i brzina dostave zavisi od naših partnera čiji proizvod naručujete, kao i od adrese, odnosno lokacije za isporuku. U prosjeku, za isporuku u Bosni i Hercegovini ne bi trebali čekati duže od 3 (tri) radna dana, za isporuke van BiH nešto duže.