Nakon utrke za Veliku nagradu Velike Britanije, prepune akcije na stazi, Carlos Sainz je došao do svoje prve pobjede u karijeri.
Početak utrke Formule 1 donio nam je strašan incident između Georgea Russella, Pierrea Gaslyja, Sebastiana Vettela, Alexa Albona, Estebana Ocona i Guanyua Zhoua. Vozač Alfe Romeo je prošao najgore i trebalo je više od 15 minuta da dobijemo obavijest kako je Kinez Zhou pri svijesti.
Start je ponovljen 56 minuta kasnije, ali opet sa pozicijama jučerašnjih kvalifikacija. Carlos Sainz je tako vratio svoj pole position kojeg je odmah izgubio od Verstappena, a Charles Leclerc je vratio treću poziciju koju mu je preoteo Lewis Hamilton. U utrku smo se vratili sa 17 bolida, odnosno, bez Russella, Zhoua i Albona.
Na drugom startu utrke vidjeli smo bolje lansiranje Sainza koji je zadržao prvu poziciju. Verstappen je pokušao napasti, ali nije uspio i našao se pod napadima Leclerca koji je netom prije toga izgubio dio prednjeg krila kad je agresivno napao Pereza. Red Bullov vozač morao je po novo prednje krilo i pao na posljednje mjesto.
U 10. krugu Sainz griješi u Becketts zavoju, izlijeće van staze u izletnu zonu nakon čega ga Verstappen lagano zaobilazi i prolazi u vodstvo. U istom krugu smo vidjeli borbu dva AlphaTaurija koji su uslijed toga završili u krivom smjeru. Tsunoda je napao Gaslya i pritom izvrtio svoj pa Gaslyjev bolid. Za to je dobio kaznu od 5 sekundi. Gasly je par krugova kasnije dobio crno-narančastu zastavu i morao je otići u garažu zbog oštećenja na bolidu.
Dva kruga kasnije Verstappen je drastično usporio, javio ekipi da je prešao preko komadića na stazi i probušio gumu. Otišao je po novi set, i vratio se na stazu vratio na šestom mjestu. Međutim, vrlo brzo je primijetio da se ne radi samo o probušenoj gumi i javio ekipi da nešto nije u redu s bolidom. Nakon odrađenih provjera zaključili su da ima oštećenje na stražnjem dijelu bolida i da ih nije moguće popraviti. Verstappen je u 24. krugu ponovo ušao u boks po nove gume, ovaj put tvrđi set. Vratio se na osmu poziciju, iza Sebastiana Vettela.
Idućih nekoliko krugova gledali smo borbu dva Ferrarija, a iako je Leclerc imao vidljivo oštećenje na prednjem krilu – bio je brži od Sainza. Ferrari nije donio nikakvu timsku odredbu već su samo javljali vozačima kakva vremena od njih traže. U 21. krugu Sainz je ušao po tvrde gume na kojima je odradio stint do kraja utrke. Na stazu se vratio na treće mjesto, tik ispred Norrisa.
U istom krugu vidjeli smo Valtterija Bottasa u boksu koji se morao umiroviti zbog mehaničkog problema.
Charles Leclerc otišao je ponove gume u 25. krugu i vratio se iza Carlosa Sainza, također s novim hard gumama. Lewis Hamilton je ostao na stazi i produžio svoj stint na mediumu. Istovremeno, Leclercu su iz ekipe javili da je slobodan utrkivati se sa svojim timskim kolegom. S druge strane garaže – Sainzu su javili da mora voziti određeno vrijeme ili će u protivnom zamijeniti pozicije s Leclercom. Napokon, u 31. krugu je javljeno Sainzu se pomakne i propusti kolegu.
Hamilton je po nove gume otišao u 33. krugu i vratio se na treće mjesto, tri sekunde iza Sainza i četiri iza Leclerca.
U 39. krugu ostali smo bez Estebana Ocona dok je bio na 8. poziciji. Alpineov bolid se još neko vrijeme kotrljao na stazi i onda se zaustavio nasred pravca što je uzrokovalo sigurnosni automobil. Carlos Sainz i Lewis Hamilton su u tom trenutku otišli po novi set guma i vratili se na iste pozicije gdje su i bili. Leclerc je tako ostao na vodećoj poziciji, ali na najtvrđim gumama starim 17 krugova.
Na restartu je Sainz prošao Leclerca, Perez Hamiltona, a sve do kraja smo gledali sjajne agresivne bitke spomenutog trojca. Nakon fantastične obrane Leclerca u 48. krugu je ipak morao ispustiti poziciju s pobjedničkog postolja.
Ovu utrku obilježila je i katastrofalna diletantska režija nedostojna ovakvog spektakla zbog koje smo osam krugova prije kraja gledali jednu minutu dugu snimku dok su na stazi Leclerc, Perez i Hamilton bili unutar tri desetinke sekunde.