Sport Centar

Novac ide u dobrotvorne svrhe: Roma za rimski derbi prodala 46.000 virtuelnih ulaznica

Roma je prodala 46.000 virtuelnih ulaznica za večerašnji rimski derbi protiv Lazija. Utakmica se igra bez prisustva navijača, a sav prihod od prodaje ulaznica otići će u dobrotvorne svrhe.

Novac ide u dobrotvorne svrhe: Roma za rimski derbi prodala 46.000 virtuelnih ulaznica

Roma je prodala 46.000 virtuelnih ulaznica za večerašnji rimski derbi protiv Lazija. Utakmica se igra bez prisustva navijača, a sav prihod od prodaje ulaznica otići će u dobrotvorne svrhe.

U finalu Kupa Italije između Juventusa i Atalante dopušteno je do 4000 gledatelja, međutim na utakmicama Serie A zbog ograničenja zbog pandemije korona virusa i dalje nema publike.

Roma je odlučila za Derby della Capitale prodavati virtuelne ulaznice po cijeni od dva eura. Navijači su imali mogućnost kupiti virtuelnu ulaznicu i odabrati svoje mjesto na stadionu, te tako postati dio zaslona na tribinama.

Prodano je svih 46.000 ulaznica, a navijači će na poklon dobiti majicu s porukom “Mai Sola” (“nikad sama”), vaučer za kupnju predmeta u Roma Storeu i mjesto u tomboli za osvajanje brojnih nagrada.

lazioRoma
KOMENTARI

KOMENTARI