Regionalna Biznis gejming liga namijena je kompanijama i njihovim uposlenicima, a da im pri tome gejming, ali ni tehnologije ne moraju biti primarni biznis. Da bi sudjelovali u takmičenju, učesnici moraju ispuniti samo jedan uslov, a to je da su minimalni poznavaoci videoigara.
Obzirom na pandemiju koja je povećala broj igrača i najbržerastućoj industriji za godinu dana povećala prihod na 320 milijardi dolara, udruženje Centar za razvoj i promociju novih tehnologija i Esporta Arena kompanijama predstavlja novi način teambuildinga.
U prve dvije sezone Biznis gejming lige učešće je uzelo više od 150 uposlenika različitih kompanija kako iz
Bosne i Hercegovine tako i Srbije. Pored takmičenja, cilj lige jeste druženje, međusobno upoznavanje, povezivanje i izgradnja timskog duha kako unutar kompanije tako i sa uposlenicima drugih kompanija.
Takmičenje je sastavljeno od četiri videoigre. Kompanije prijavljuju ekipu ili više ekipa, jednu ekipu čine igrač/igrači za svaku od videoigara plus jedna izmjena. Svaka ekipa se bori za sebe bez obzira što više ekipa može dolaziti iz jedne kompanije. Svi igrači i njihove izmjene moraju biti uposlenici ili na neki drugi način povezani sa kompanijom koju predstavljaju. Svaka igra nosi jednak broj bodova u grupnoj fazi, a bodovi iz svake igre se zbrajaju u konačni poredak na osnovu kojeg se odlučuje koje ekipe idu u playoff.
FIFA i PES igraju se 1 na 1, dok CS:GO i LoL igre ekipe igraju i 5 na 5, te jednu ekipu čini ukupno 12 uposlenika plus
izmjene.
Dodatne informacije možete dobiti putem maila bgl@cnbh.ba.
Medijski partner treće sezone Biznis gejming lige je Sport Centar.
