Sport Centar

Klas bi u debitantskoj sezoni mogao ostvariti dobar rezultat

Novo izdanje Business lige se bliži svom početku, a portal SCsport.ba je nastavio sa predstavljanjem ekipa koje će u sljedećoj sezoni zauzeti svoje mjesto u takmičenju, a organizator lige je Udruženje Razvoj sporta – Sport Centar.

Klas bi u debitantskoj sezoni mogao ostvariti dobar rezultat

Klas će u ovoj sezoni biti velika nepoznanica za mnoge ekipe, a to bi upravo mogla biti njihova najveća prednost, te bi u debitantskoj sezoni u Business ligi mogli ostvariti dobar rezultat.

O Klasu –

Klas d.d. Sarajevo, s tradicijom dugom 115 godina (osnovan 1902.), vodeći je bh. proizvođač u mlinsko-pekarskoj djelatnosti, te među vodećim proizvođačima tjestenine, slastičarskih i konditorskih proizvoda u BiH i regionu. Godišnje Klas proizvodi oko 80.000 tona hrane, a upošljava 960 radnika.
Osnovni cilj strategije i politike kvaliteta Klasa jeste proizvodnja kvalitetne, higijenski ispravne i sigurne hrane. Taj cilj Klas ostvaruje dosljednom primjenom standarda ISO 9001, ISO 14001 i HALAL, te ispunjenjem zahtjeva HACCP normi koje su podržali svjetski autoriteti kao što su FAO (Organizacija Ujedinjenih nacija za hranu i poljoprivredu) i WHO (Svjetska zdravstvena organizacija).
Svaki segment proizvodnog procesa, počev od nabave sirovina i repromaterijala, preko njihovog skladištenja, do proizvodnje i isporuke gotovih proizvoda, savjesno prate vrhunski tehnolozi i radnici s dugogodišnjim iskustvom. Klas godišnje u sigurnost, zdravstvenu ispravnost hrane i kontrolu kvaliteta uloži oko pola miliona KM.
Savremen i automatiziran proces proizvodnje, tradicija, neprocjenjivo iskustvo, široki asortiman proizvoda i njihov vrhunski kvalitet, te povjerenje i zadovoljstvo potrošača, formula su uspjeha ove kompanije kako na domaćem tržištu tako i van granica BiH.

Misija

Klas d.d. Sarajevo vodeća je bh. kompanija koja:
– razvija, proizvodi i prodaje hranu baziranu na žitaricama (brašno, hljeb, peciva, tjesteninu, konditorske proizvode…)
– raspolaže svojim mlinovima, pekarama, prodavnicama i prodajnim centrima u kojima u ukupnoj ponudi dominiraju domaći proizvodi
– nudi svoje proizvode na tržištu krajnjih potrošača, industrijskih potrošača i drugih pekara, kroz vlastiti kanal maloprodaje i veleprodaje.
– izvozi svoje proizvode na tržišta regiona, EU, SAD i zemalja Bliskog istoka

Klas nastupa kao vodeća kompanija, sposobna da na najbolji način zadovolji potrebe klijenata i potrošača na području Bosne i Hercegovine, te svojim proizvodima i uslugama bude prepoznatljiva u zemljama regiona i šire.

Vizija

Klas će u narednom periodu težište svojih aktivnosti usmjeriti na:
– kontinuirano istraživanje i zadovoljavanje potreba tržišta,
– unaprijeđenje i njegovanje dugoročnih odnosa sa kupcima,
– osvajanje novih kupaca i tržišta
– rast i razvoj
– unaprijeđenje kvaliteta svojih proizvoda i usluga
– jačanje funkcije upravljanja ljudskim resursima

business ligaKLASsport centar
KOMENTARI

KOMENTARI